Tuesday, September 10, 2019

SINGSYS MENERIMA PENGIKTIRAFAN 'SYARIKAT TERBAIK TAHUN 2019' OLEH SILICONINDIA

Pujian berprestij kepada Singsys atas pembangunan terkini dalam Penyelesaian Tersuai Laravel


SINGAPURA, 10 Sept (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Singsys, Syarikat Multinasional yang terkenal di seluruh dunia, beribu pejabat di Singapura dengan pusat pembangunan canggih di Lucknow, India menduduki tempat pertama dalam ‘Senarai Syarikat Terkenal’ India dalam Pembangunan Laravel untuk Tahun 2019 oleh SiliconIndia.  Pengiktirafan ini pada asasnya merupakan lonjakan kepada firma tersebut yang muncul sebagai syarikat terbaik di India, di samping telah pun memperoleh pengiktirafan terbaik yang serupa di Singapura.

Pencapaian ini mengukuhkan komitmen Singsys ke arah memperlihatkan dan memupuk budaya untuk membina dan mengekalkan falsafah kepercayaan tinggi dan kualiti tinggi.R&D yang canggih menjadi dasar utama bagi penerimaan berprestij ini dengan pembelajaran pengalaman, kerangka strategik tersuai untuk perspektif yang berwawasan ke arah 'Evolusi Digital' yang ingin diamalkan oleh Singsys untuk pelepasan pengembangan India.Sesungguhnya Permulaan yang Baik !!

Singsys juga telah diiktiraf sebagai Pemenang kerana mendapat perhatian secara konsisten untuk perkhidmatan teladan bagi industri perisian India dengan pengiktirafan ‘Startup of the Year’ pada tahun 2014.

Pencapaian baru-baru ini menunjukkan komitmen Singsys terhadap teknologi canggih untuk memberikan perkhidmatan yang menyeluruh.

Sebagai sebuah organisasi, Singsys sentiasa menjadi peneraju untuk memupuk individu yang berbakat dengan pengetahuan, set kemahiran dan kecekapan serta menyelaraskan fungsi sumber manusia dengan persekitaran perniagaan yang cepat berubah, hasil yang jelas ternyata daripada pengiktirafan baru-baru ini!

URL Sumber: https://technology.siliconindia.com/editor-choice/crm-solution-providers-2019-singsys-cid-10265.html 

Tentang Singsys:Singsys ialah firma pembangunan perisian global yang pada dasarnya memetakan kepakaran dalam peningkatan penyelesaian teknologi generasi akan datang untuk landskap perindustrian yang sangat besar.Dengan kecekapan perintis mereka, Singsys telah menghasilkan penyelesaian, produk teknologi, perkhidmatan dan kekaguman kejuruteraan untuk pelanggan sejagat, termasuklah Samsung, KPMG, Cisco, Singtel, Olympus, Fujifilm, Daikin yang dibina pada satu dekad inovasi dengan falsafah pengurusan mereka yang terkenal dan budaya penciptaan yang kuat.

Rakesh Singh
Ketua Pemasaran
+91-9076566650

Foto yang disertakan dengan pengumuman ini tersedia di https://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/ab348392-ae8c-4fca-94d5-a502db0b669f.


SUMBER : Singsys

No comments:

Post a Comment

GRADIANT MELANCARKAN BAHAN KIMIA CURE UNTUK INDUSTRI PENTING DUNIA

Portfolio menyeluruh lebih 300 formulasi kimia proprietari dengan kepakaran di lapangan dan perkhidmatan bertaraf dunia yang meningkatkan ke...