Tuesday, September 17, 2019

KENYATAAN DARI THE WE COMPANY

NEW YORK, 17 Sept (Bernama-BUSINESS WIRE) -- The We Company (“Syarikat” itu) telah mengeluarkan kenyataan berikut:

“The We Company tidak sabar untuk menantikan IPO kami yang akan datang, yang kami jangkakan akan selesai menjelang akhir tahun ini. Kami ingin mengucapkan terima kasih kepada semua kakitangan, ahli-ahli dan rakan perniagaan kami di atas komitmen mereka yang berterusan.”

Komunikasi ini tidak merupakan satu tawaran untuk menjual atau usaha untuk mendapatkan satu tawaran untuk membeli mana-mana sekuriti. Mana-mana tawaran, permintaan untuk mendapatkan tawaran untuk membeli, atau sebarang penjualan sekuriti akan dibuat mengikut keperluan pendaftaran bagi Akta Sekuriti 1933. Satu kenyataan  pendaftaran yang berkaitan dengan sekuriti ini telah difailkan dengan Suruhanjaya Sekuriti dan Bursa tetapi belum lagi dikuatkuasakan. Sekuriti ini tidak boleh dijual, atau tidak boleh menerima tawaran untuk membeli, sebelum masa kenyataan pendaftaran itu dikuatkuasakan. Salinan bagi prospektus awal berhubung dengan tawaran itu, jika ada, boleh diperolehi dari Syarikat itu di 115 West 18th Street, New York, New York 10011.

Lihat versi sumber di businesswire.com: 
https://www.businesswire.com/news/home/20190916005948/en/

Hubungi

Jimmy Asci / Gwendolyn Rocco
Press@we.co

Sumber : The We Company

No comments:

Post a Comment

GRADIANT MELANCARKAN BAHAN KIMIA CURE UNTUK INDUSTRI PENTING DUNIA

Portfolio menyeluruh lebih 300 formulasi kimia proprietari dengan kepakaran di lapangan dan perkhidmatan bertaraf dunia yang meningkatkan ke...