Wednesday, September 29, 2021

TALKWALKER MEMPERCEPATKAN JENAMA KEPADA KECERDASAN PENGGUNA YANG BOLEH DILAKSANAKAN

 


SINGAPURA, 29 Sept., 2021/Medianet International-AsiaNet/--
 
Talkwalker mengumumkan dua produk baharu untuk mengukuhkan Platform Pencepatan Kecerdasan Pelanggan(TM) mereka, dan membantu menyampaikan pemusatan pelanggan merentas perusahaan

Talkwalker[https://www.talkwalker.com/], syarikat kecerdasan pengguna #1, hari ini mengumumkan pelancaran dua produk baharu. Ini akan mengukuhkan Platform Pencepatan Kecerdasan Pengguna(TM) mereka di samping pertumbuhan bagi keupayaan pendengaran sosial mereka. Produk baharu ini akan menyampaikan jenama kecerdasan pengguna yang boleh dilaksanakan untuk memacukan impak perniagaan.

Platform Talkwalker, yang dikuasakan oleh teknologi Blue Silk(TM), kini termasuk tiga produk terkemuka di dalam industri:
- Kepintaran Pasaran: Menyediakan analisis trend pengguna dan set data industri waktu nyata, dengan sebuah aplikasi bagi setiap kategori, kepada inovasi yang pantas. Meliputi pelbagai industri termasuk barangan pengguna, hiburan, kesihatan & kesejahteraan.
- Kepintaran Pelanggan: Mewujudkan satu pandangan pelanggan tunggal yang unik dengan menggabungkan data pelanggan, pengguna, sosial, penilaian, dan ulasan. Menyediakan jenama dengan pandangan waktu nyata yang boleh dilaksanakan, agar mereka dapat memperoleh keuntungan dengan serta-merta.
- Kecerdasan Sosial: Satu perluasan bagi keupayaan pendengaran sosial mereka yang mendalam pada skala, untuk membantu syarikat melindungi, mengukur, dan mempromosikan jenama mereka.
 
“Masa depan bagi kecerdasan pengguna ada pada kita,” kata Tod Nielsen, Ketua Pegawai Eksekutif Talkwalker. “Produk dan platform baharu kami memperluaskan keupayaan pendengaran kami yang mendalam kepada bidang baharu, melengkapkan jenama dengan pandangan yang dapat memberi manfaat kepada mereka dengan kadar segera. Hanya Talkwalker yang dapat membantu mereka mendekati pelanggan mereka berbanding sebelum ini, dan membolehkan mereka untuk membentuk produk, kempen, dan perkhidmatan bagi memenuhi permintaan pasaran yang terus meningkat.” 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=15042

No comments:

Post a Comment

DARI BAHAN API FOSIL KE MASA DEPAN HIJAU: OXFORD DAN EBC FINANCIAL GROUP BINCANG APA YANG MENGHALANG KITA

EBC Financial Group dan Jabatan Ekonomi Oxford University merungkai halangan kepada kemajuan iklim, meneroka cukai karbon, pembaharuan subsi...