Thursday, March 25, 2021

TOMMY HILFIGER MELANTIK ALEGRA O'HARE SEBAGAI KETUA PEGAWAI PEMASARAN GLOBAL



Table
 
Alegra O'Hare, Ketua Pegawai Pemasaran, Tommy Hilfiger Global (Foto: Business Wire)


AMSTERDAM, Belanda, 26 Mac (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Tommy Hilfiger, yang dimiliki oleh PVH Corp. [NYSE: PVH], dengan sukacitanya ingin mengumumkan pelantikan Alegra O'Hare sebagai Ketua Pegawai Pemasaran, Tommy Hilfiger Global berkuat kuasa 12 April, 2021. Dalam peranan tersebut, O'Hare akan membangun dan melaksanakan strategi pemasaran global yang berinovatif untuk menjangkau dan melibatkan generasi pengguna TOMMY HILFIGER yang sedia ada dan akan datang.

Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini: https://www.businesswire.com/news/home/20210325005086/en/

“Pelantikan Alegra adalah satu langkah penting yang seterusnya dalam era baharu ini bagi TOMMY HILFIGER,” kata Avery Baker, Presiden dan Ketua Pegawai Jenama, Tommy Hilfiger Global. “Beliau akan menjadi daya penggerak dalam menghidupkan visi jenama baharu kami melalui strategi pemasaran yang kreatif, digital, dan saluran semua arah yang bertaraf dunia. Hubungan beliau yang mendalam kepada budaya dan pengalaman yang terbukti dalam membangunkan hubungan dan perniagaan dengan pengguna global akan menjadi aset yang hebat. Saya sangat gembira apabila Alegra menyertai pasukan kami untuk memainkan satu peranan utama di dalam membina generasi peminat Tommy yang seterusnya.”

TOMMY HILFIGER sentiasa menjadi sebuah jenama yang ke hadapan, dan saya teruja untuk memulakan perjalanan baharu ini dengan pasukan itu di tengah-tengah landskap pengguna yang berubah secara drastik,” kata O'Hare. “Bersama-sama, kami akan menghadapi realiti baharu ini secara bersemuka, dengan tumpuan kepada mencipta pengalaman jenama yang menarik dan memeranjatkan bagi semua pengguna, seterusnya mengembangkan kedudukan kita sebagai pemasar bertaraf dunia dengan mendorong batasan budaya dan kreatif.”

O'Hare membawa pengalaman pemasaran selama lebih 25 tahun, bekerja dengan jenama-jenama pengguna global termasuk adidas, Bang & Olufsen, Champion, Lee dan Wrangler. Kali terakhir, beliau memegang peranan sebagai Ketua Pegawai Pemasaran di GAP, di mana beliau mengetuai pasukan pemasaran global itu untuk memberi inspirasi kepada pengguna merentasi semua titik sentuh jenama, termasuk komunikasi, peruncitan, digital, media sosial dan perhubungan awam, melalui pemasaran yang mengutamakan digital dan satu pendekatan peruncitan semua arah. Sebelum ini, O'Hare mengetuai pemasaran untuk jenama adidas Originals di mana beliau bertanggungjawab bagi semua kempen jenama, kerjasama dengan rakan-rakan seperti Pharrell Williams, Alexander Wang dan Childish Gambino, dan semua pengaktifan komunikasi pemasaran secara global.

TOMMY HILFIGER adalah satu daripada jenama gaya hidup terkemuka di dunia, dengan nama dan identiti yang diiktiraf di seluruh dunia. Inisiatif pemasaran syarikat itu telah berperanan untuk peningkatan jejak TOMMY HILFIGER melalui pertumbuhan kesedaran jenama global dan strategi yang berpusatkan pengguna yang konsisten yang membina dan mengekalkan pangkalan peminat yang setia. Hari ini, pendedahan jenama berada pada tahap paling tinggi sepanjang masa hasil daripada koleksi yang menonjol, kempen, perkongsian dan pengaktifan pengguna yang hebat.

Maklumat mengenai Tommy Hilfiger

Dengan sebuah portfolio jenama yang termasuk TOMMY HILFIGER dan TOMMY JEANS, Tommy Hilfiger merupakan satu daripada kumpulan gaya hidup pereka berjenama premium yang paling dikenali di dunia. Tumpuannya adalah dalam mereka bentuk dan memasarkan pakaian lelaki dan pakaian sukan yang mengikut potongan badan yang berkualiti tinggi, pakaian koleksi dan pakaian sukan wanita, pakaian kanak-kanak, koleksi denim, pakaian dalam (termasuk jubah, pakaian tidur dan pakaian bersantai), kasut dan aksesori. Melalui pemegang lesen terpilih, Tommy Hilfiger menawarkan produk gaya hidup pelengkap seperti kaca mata, jam tangan, minyak wangi, pakaian renang, stokin, barangan kecil kulit, barangan rumah dan bagasi. Barisan produk TOMMY JEANS terdiri daripada seluar jean dan kasut untuk lelaki dan wanita, aksesori, dan wangi-wangian. Barang dagangan di bawah jenama TOMMY HILFIGER dan TOMMY JEANS boleh didapati oleh pengguna di seluruh dunia melalui satu rangkaian luas kedai TOMMY HILFIGER dan TOMMY JEANS, kedai-kedai khusus terkemuka dan gedung beli-belah, peruncit dalam talian terpilih, dan di tommy.com.

Maklumat mengenai PVH Corp.

PVH adalah satu daripada syarikat fesyen dan gaya hidup yang paling dikagumi di dunia. Kami memberikan kuasa kepada jenama-jenama yang memacukan fesyen ke hadapan – selama-lamanya. Portfolio jenama kami termasuk jenama ikonik Calvin KleinTOMMY HILFIGERVan HeusenIZOD, ARROW, Warner’sOlga dan jenama-jenama Geoffrey Beene, serta jenama intim True&Co. yang sentrik digital. Kami memasarkan pelbagai jenis barangan kepada pengguna di bawah jenama ini dan jenama-jenama lain yang dimiliki dan berlesen di peringkat nasional dan antarabangsa di lebih 40 buah negara. Itulah Kuasa Kami. Itulah Kuasa PVH.

KENYATAAN SAFE HARBOR DI BAWAH AKTA PEMBAHARUAN LITIGASI SEKURITI PERSENDIRIAN 1995: Kenyataan yang berpandangan ke hadapan di dalam siaran akhbar ini, termasuk, tanpa had, kenyataan yang berkaitan dengan strategi, objektif, harapan dan hasrat Syarikat itu, yang dibuat berdasarkan peruntukan safe harbor bagi Akta Pembaharuan Litigasi Sekuriti Persendirian tahun 1995. Pelabur diberi peringatan bahawa kenyataan yang berpandangan ke hadapan tersebut sememangnya tertakluk kepada risiko dan ketidakpastian, yang kebanyakannya tidak dapat diramalkan dengan tepat dan sebahagiannya mungkin tidak dapat dijangkakan, termasuk, tanpa had, (i) strategi, objektif, jangkaan dan hasrat Syarikat itu yang boleh berubah pada bila-bila masa mengikut budi bicara Syarikat itu; (ii) Syarikat itu boleh dianggap sebagai mempunyai pengaruh yang tinggi dan menggunakan sebahagian besar aliran tunainya untuk menjelaskan hutang mereka, akibatnya Syarikat itu mungkin tidak mempunyai dana yang mencukupi untuk menjalankan perniagaan mereka dalam cara yang diinginkan atau telah dikendalikannya pada masa lalu; dan (iii) risiko dan ketidakpastian lain yang ditunjukkan dari semasa ke semasa dalam pemfailan Syarikat itu kepada Suruhanjaya Sekuriti dan Bursa.

Syarikat itu tidak mempunyai sebarang kewajipan untuk mengemas kini secara terbuka mana-mana kenyataan yang berpandangan ke hadapan, sama ada hasil daripada penerimaan maklumat baharu, peristiwa masa hadapan atau sebaliknya.

Lihat versi sumber di businesswire.com: 
https://www.businesswire.com/news/home/20210325005086/en/

Hubungi

Tommy Hilfiger:
Virginia Ritchie
Naib Presiden, Komunikasi Global
E-mel: virginia.ritchie@tommy.com
Tel: +31 6 4318 4870

Sumber : PVH Corp.

No comments:

Post a Comment

DARI BAHAN API FOSIL KE MASA DEPAN HIJAU: OXFORD DAN EBC FINANCIAL GROUP BINCANG APA YANG MENGHALANG KITA

EBC Financial Group dan Jabatan Ekonomi Oxford University merungkai halangan kepada kemajuan iklim, meneroka cukai karbon, pembaharuan subsi...