Thursday, June 6, 2024

SEKOLAH MUZIK EASTMAN UNIVERSITI ROCHESTER DIIKTIRAF DALAM QS WORLD UNIVERSITY RANKINGS

ROCHESTER, N.Y., 4 Jun (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Sekolah Muzik Eastman Universiti Rochester telah diberi penghormatan dalam QS World University Rankings. yang berprestij untuk tahun 2024. Kedudukan Bil. 3 di Amerika Utara dan Bil. 11 di peringkat global, Eastman berkongsi pentas dengan institusi muzik terkemuka di United Kingdom, Perancis, Rusia, China, Finland, Denmark dan Hungary.

Selama lebih satu abad, Sekolah Muzik Eastman telah menjadi mercu tanda kecemerlangan dalam pendidikan dan persembahan muzik. Dengan pembinaan daripada teras asas kesenian, kesarjanaan, kepimpinan dan komunitinya, Eastman telah memupuk persekitaran yang pelbagai di mana muzik berkembang pesat bukan sahaja di dalam dewan kami tetapi juga bergema di luar, memperkayakan kehidupan dan memupuk penglibatan. Sekolah ini terkenal dengan pendekatan holistiknya terhadap pendidikan muzik, menggabungkan latihan muzik yang ketat dengan kajian kemanusiaan, pendidikan kepimpinan dan pengalaman antara disiplin. Komitmen terhadap pendidikan komprehensif ini menghasilkan graduan yang bukan sahaja ahli muzik yang mahir, tetapi juga individu yang serba lengkap yang bersedia untuk menggunakan bakat mereka untuk mempengaruhi dan memberi inspirasi kepada masyarakat di seluruh dunia.

Dekan, Jamal J. Rossi mengulas mengenai etos sekolah dan pengiktirafannya baru-baru ini: "Sekolah Muzik Eastman ialah sebuah komuniti yang bersemangat di mana beberapa pemuzik terbaik di dunia bersatu menjadikan mereka lebih baik di antara satu sama lain. Dedikasi kami selama berabad-abad terhadap nilai teras kesenian, kesarjanaan, kepimpinan dan komuniti telah menjadi asas di mana alumni kami telah membina kerjaya yang memberi kesan dalam semua aspek muzik dan mereka telah memperkayakan dunia melalui muzik mereka. Pengiktirafan oleh QS World Ranking ini mengesahkan komitmen dan misi kami untuk membentuk masa depan muzik melalui kecemerlangan artistik dan ilmiah serta kepimpinan inovatif." 

No comments:

Post a Comment

KAKAKU.COM: PELANCARAN PERKHIDMATAN TEMPAHAN RESTORAN TERBESAR DI JEPUN UNTUK PELAWAT LUAR NEGARA

Aliran Tempahan (Grafik: Business Wire) Tempahan dalam talian di lebih 35,000* 1  restoran tersedia dalam bahasa Inggeris, bahasa Cina (Dipe...