Friday, June 7, 2024

FORTREA MEMPERKENALKAN PENYELESAIAN KOMPREHENSIF UNTUK MENINGKATKAN KEPELBAGAIAN DAN RANGKUMAN DALAM PENYELIDIKAN KLINIKAL

Memanfaatkan data dunia nyata, matlamat pesakit dan proses sistematik untuk mereka bentuk, mengoperasi dan mengukur keberkesanan rancangan tindakan kepelbagaian dalam percubaan klinikal

DURHAM, N.C., 4 Jun (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Fortrea (Nasdaq: Fortrea (FTRE) ("Syarikat"), sebuah organisasi penyelidikan kontrak (CRO) global terkemuka, hari ini mengumumkan penyelesaian komprehensif dan bersepadu mereka untuk meningkatkan kepelbagaian dan rangkuman (D&I) peserta dalam percubaan klinikal. Penyelesaian D&I Fortrea direka bentuk untuk meluaskan akses pesakit bagi menyertai percubaan klinikal dan memenuhi keperluan Pentadbiran Makanan dan Ubatan (FDA) Amerika Syarikat di bawah Akta Pembaharuan Omnibus Makanan dan Ubat-ubatan, untuk meningkatkan pendaftaran populasi yang kurang diwakili dalam percubaan klinikal.

Proses komprehensif Fortrea menyepadukan lima komponen perancangan dan pelaksanaan tindakan kepelbagaian: 

· Penasihat bukti dunia nyata menyelidik set data dunia nyata yang relevan untuk memaklumkan kepada perancangan kepelbagaian.

· Pakar operasi kawal selia, pembangunan dan klinikal mereka bentuk Rancangan Tindakan Kepelbagaian, mengesahkan dengan kumpulan pesakit dan berunding dengan pengawal selia.

· Pasukan operasi mengakses pelbagai platform data, Lembaga Penasihat Tapak Fortrea dan penyelesaian membolehkan teknologi untuk melaksanakan Pelan Tindakan Kepelbagaian sebagai sebahagian penting dari pelaksanaan percubaan klinikal Fortrea.

· Pemantauan dan pelaporan dibolehkan oleh Papan Pemuka Matlamat Kajian Kepelbagaian dan Rangkuman eksklusif Fortrea, menyediakan data dan visualisasi yang boleh diambil tindakan untuk pengurusan kajian yang berterusan.

· Penulis teknikal laporan yang berpengalaman mengumpul data dan menyediakan laporan untuk penyerahan kawal selia, dengan sokongan kawal selia berterusan disediakan sebagai sebahagian daripada penyelesaian D&I. 

"Penyelidikan klinikal yang mencerminkan populasi yang diwakili memberikan matlamat yang lebih baik tentang cara rawatan berpotensi akan berfungsi dalam persekitaran dunia nyata," ujar John Doyle, DrPH, presiden Fortrea Consulting. "Keperluan kawal selia terkini mengekodkan kemajuan beberapa tahun kebelakangan ini dalam pendekatan biofarmasi untuk meningkatkan penyertaan pelbagai populasi dalam program pembangunan mereka. Penyelesaian Fortrea membawa kepakaran data dunia nyata yang mendalam untuk mereka bentuk pelan D&I yang berkesan dan realistik, bersama lebih daripada 30 tahun pengalaman yang meliputi lebih daripada 20 bidang terapeutik dalam pelaksanaan kajian. Kami juga membawa komitmen yang teguh terhadap D&I, bukan sahaja dalam percubaan klinikal tetapi merentas seluruh syarikat kami ketika kami meneruskan matlamat kami untuk membawa rawatan yang mengubah kehidupan kepada pesakit dengan lebih cepat." 

No comments:

Post a Comment

KAKAKU.COM: PELANCARAN PERKHIDMATAN TEMPAHAN RESTORAN TERBESAR DI JEPUN UNTUK PELAWAT LUAR NEGARA

Aliran Tempahan (Grafik: Business Wire) Tempahan dalam talian di lebih 35,000* 1  restoran tersedia dalam bahasa Inggeris, bahasa Cina (Dipe...