Wednesday, June 19, 2024

EY MENGUMUMKAN MIKE JACKOWSKI DARI DUCK CREEK TECHNOLOGIES SEBAGAI PEMENANG ANUGERAH ENTREPRENEUR OF THE YEAR® 2024 NEW ENGLAND

Meraikan peneraju berani yang mempengaruhi pasaran, merevolusikan industri dan mengubah kehidupan

BOSTON, 19 Jun (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Ernst & Young LLP (EY US) mengumumkan bahawa Mike Jackowski, CEO Duck Creek Technologies, telah dinobatkan sebagai pemenang Anugerah Entrepreneur Of The Year® 2024 New England. Entrepreneur Of The Year ialah program anugerah persaingan terunggul untuk usahawan dan peneraju syarikat dengan pertumbuhan tinggi.

Jackowski telah dipilih oleh panel penghakiman bebas yang terdiri daripada pemenang anugerah sebelumnya, CEO terkemuka dan peneraju perniagaan lain. Calon telah dinilai berdasarkan keupayaan mereka untuk mencipta nilai masa panjang menerusi semangat keusahawanan, komitmen kepada matlamat mereka dan menunjukkan pertumbuhan dan impak besar, antara kriteria utama lain.

“Saya teruja dan merendah hati untuk diiktiraf sebagai Entrepreneur Of The Year® di New England”, ujar Jackowski. “Saya mempunyai keistimewaan untuk bekerja bersama beberapa ahli profesional terbaik dan paling berbakat dalam industri insurans, jadi anugerah ini tidak akan menjadi kenyataan tanpa sokongan keseluruhan pasukan Duck Creek. Bagi pihak Duck Creek, saya mengucapkan terima kasih kepada Ernst & Young dan panel penghakiman kerana memberikan anugerah ini kepada kami.”

Sebagai pemenang anugerah di New England, Jackowski kini layak dipertimbangkan untuk Anugerah Kebangsaan Entrepreneur Of The Year 2024. Pemenang Anugerah Kebangsaan, termasuk pemenang Anugerah Keseluruhan Kebangsaan Entrepreneur Of The Year, akan diumumkan pada bulan November di Strategic Growth Forum®, salah satu daripada perhimpunan syarikat pertumbuhan tinggi dan menerajui pasaran yang paling berprestij di peringkat kebangsaan. Pemenang Anugerah Keseluruhan Kebangsaan Entrepreneur Of The Year kemudiannya akan layak bertanding bagi Anugerah World Entrepreneur Of The Year® pada bulan Jun 2025. 

No comments:

Post a Comment

KAKAKU.COM: PELANCARAN PERKHIDMATAN TEMPAHAN RESTORAN TERBESAR DI JEPUN UNTUK PELAWAT LUAR NEGARA

Aliran Tempahan (Grafik: Business Wire) Tempahan dalam talian di lebih 35,000* 1  restoran tersedia dalam bahasa Inggeris, bahasa Cina (Dipe...