Tuesday, June 11, 2024

E& MENDAHULUI SEBAGAI JENAMA MAJIKAN TELEKOM TERATAS DALAM INDEKS JENAMA MAJIKAN 2024

 

  • e& UAE ialah Jenama Majikan Telekom Teratas dalam kedudukan Brand Finance
     
  • e& di kedudukan 16dalam 20 jenama majikan teratas merentas semua kategori di 16 buah negara
     
  • Pencapaian mencerminkan reputasi UAE yang lebih luas sebagai hab bakat global
     
LONDON, 10 Jun (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- e&, kumpulan teknologi global, mencapai kedudukan tertinggi dalam Laporan Jenama Majikan 2024 sulung Brand Finance dengan kedudukan entiti UAE sebagai Majikan Telekom Global Teratas.

Kumpulan itu juga mendapat tempat ke-16 dalam kalangan 20 Jenama Majikan Teratas merentas jenama majikan yang diukur merentas perkhidmatan kewangan, syarikat telekomunikasi, media dan teknologi (TMT), minyak, gas dan tenaga, perkhidmatan profesional, runcit , automotif dan barangan pengguna yang bergerak pantas (FMCG) di Afrika, Asia, Eropah dan Amerika Syarikat.

Ali Al Mansoori, Ketua Pegawai Kakitangan Kumpulan, e&, berkata: “Pengiktirafan ini sebagai majikan pilihan mencerminkan dedikasi dan semangat luar biasa kakitangan, yang merupakan aset terbesar kami. Ia juga mengesahkan komitmen kami untuk memupuk budaya syarikat yang bersatu di mana setiap pekerja diberi kuasa untuk berfikir secara berbeza, bereksperimen tanpa rasa takut dan berinovasi secara berterusan. Dalam landskap yang berkembang pesat hari ini, mempunyai tenaga kerja berbakat adalah lebih penting berbanding sebelum ini."

David Haigh, Ketua Pegawai Eksekutif Brand Finance, berkata: “Jenama telekomunikasi Timur Tengah semakin mengatasi rakan sejawatan Eropah dan Amerika sebagai tempat idaman untuk bekerja. Ini mencerminkan peluang kerjaya dan perkembangan teknologi menarik yang dicipta oleh pelaburan yang konsisten dan berkualiti tinggi di Timur Tengah.”

Mendahului dalam penjenamaan majikan dan pembangunan bakat di UAE, kumpulan itu mendapat markah tinggi meliputi beberapa pertimbangan, termasuk sebagai 'jenama berprestij,' 'visi yang memberi inspirasi,' 'kerja yang menyeronokkan dan bermanfaat' dan 'syarikat yang diurus dan ditadbir dengan baik .' Pencapaian e& mencerminkan reputasi UAE yang lebih luas sebagai hab bakat global dan destinasi pilihan bagi mereka yang ingin membentuk masa depan yang sejahtera.

“Di e&, kami komited untuk melengkapkan pasukan kami dengan kemahiran yang diperlukan untuk mengemudi dan berkembang maju dalam era digital. Visi kami bukan sahaja untuk mengikuti perubahan, tetapi untuk memimpinnya. Kami sedang membina tenaga kerja yang berdaya tahan, berfikiran ke hadapan yang mampu memacu syarikat dan komuniti kami ke arah yang lebih tinggi. Strategi kami termasuk program latihan yang komprehensif, perkongsian dengan institusi pendidikan serta persekitaran yang memberi ganjaran kepada kreativiti dan pemikiran yang berani. Kami berdedikasi untuk mencipta peluang bagi pertumbuhan profesional dan menyokong pasukan kami sambil mereka membangunkan kemahiran teknologi dan minda yang penting untuk masa depan,” tambah Al Mansoori.

Laporan sulung “Employer Brand Index” mempamerkan jenama terkemuka dunia dengan jadual liga global dan serantau. Kajian yang dipacu oleh penyelidikan itu adalah yang pertama seumpamanya, yang mengukur persepsi dalaman dan luaran terhadap jenama majikan dari 16 buah negara. Indeks ini diperoleh daripada maklum balas tinjauan tanpa nama orang ramai merentas pelbagai industri yang dijalankan melalui panel dalam talian bebas.

Indeks Jenama Majikan Brand Finance 2024 mengikuti keluaran pada bulan Januari bagi kedudukan jenama global di mana e& UAE dinilai sebagai jenama telekom terkuat di dunia (penarafan AAA) dan jenama terkuat di Timur Tengah dan Afrika (MEA) merentas semua kategori.

Brand Finance ialah perunding penilaian jenama terkemuka di dunia. Selama lebih daripada 25 tahun, ia telah merapatkan jurang antara pemasaran dan kewangan dengan menilai kekuatan jenama dan mengukur nilai kewangan mereka untuk membantu semua jenis organisasi membuat keputusan strategik. Setiap tahun, Brand Finance menjalankan lebih daripada 5,000 penilaian jenama, disokong oleh penyelidikan pasaran asal dan menerbitkan lebih 100 laporan yang meletakkan kedudukan jenama merentas semua sektor dan negara.

Foto yang mengiringi pengumuman ini tersedia di http://www.globenewswire.com/NewsRoom/AttachmentNg/5ab3f4e1-ad68-4a1f-b513-0f6dd6ce45d1

Hubungi:
Nancy Sudheer
nsudheer@eand.com

Sumber: e&

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment

KAKAKU.COM: PELANCARAN PERKHIDMATAN TEMPAHAN RESTORAN TERBESAR DI JEPUN UNTUK PELAWAT LUAR NEGARA

Aliran Tempahan (Grafik: Business Wire) Tempahan dalam talian di lebih 35,000* 1  restoran tersedia dalam bahasa Inggeris, bahasa Cina (Dipe...