Wednesday, June 5, 2024

IRDETO MEMENANGI ANTI-CETAK ROMPAK DI ANUGERAH KECEMERLANGAN KESELAMATAN SIBER 2024

Perkhidmatan Anti-Cetak Rompak Irdeto mendapat pengiktirafan tertinggi bagi inovasi dan kepimpinan industri yang cemerlang

AMSTERDAM, 4 Jun (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Irdeto, peneraju dunia dalam keselamatan siber platform digital, dengan sukacitanya mengumumkan bahawa kami telah dipilih sebagai pemenang kategori Anti-Cetak Rompak di Anugerah Kecemerlangan Keselamatan Siber 2024.

Sebagai salah sebuah badan anugerah yang paling bereputasi dalam industri, Cybersecurity Excellence Awards telah mendapat pengiktirafan global kerana menonjolkan kejayaan penyumbang utama kepada ruang keselamatan siber dengan perhatian yang teliti daripada komuniti pakar. Anugerah ini berhubung dengan rangkaian luas lebih daripada 600,000 profesional keselamatan siber.

Tahun ini, Irdeto berbangga kerana telah diiktiraf bagi Perkhidmatan Anti-Cetak Rompak - sebuah sut penyelesaian komprehensif yang disesuaikan untuk memenuhi permintaan luas pencipta kandungan, penyiar dan penyedia perkhidmatan dalam memerangi perkongsian kandungan haram. Dengan memanfaatkan teknologi canggih dan kepakaran industri yang meluas, perkhidmatan ini berdiri sebagai sumber menyeluruh untuk mengesan, menangani dan menggagalkan pengedaran dan tontonan tanpa kebenaran bagi kandungan yang dilindungi merentas pelbagai platform dan saluran. 

No comments:

Post a Comment

KAKAKU.COM: PELANCARAN PERKHIDMATAN TEMPAHAN RESTORAN TERBESAR DI JEPUN UNTUK PELAWAT LUAR NEGARA

Aliran Tempahan (Grafik: Business Wire) Tempahan dalam talian di lebih 35,000* 1  restoran tersedia dalam bahasa Inggeris, bahasa Cina (Dipe...