Wednesday, September 23, 2020

PEMBEKAL ALAT GANTI PNEUMATIK, KCC AKAN MENGUASAI RANGKAIAN PEMBEKALAN ALAT GANTI GLOBAL DI ERA PASCA-COVID-19


SEOUL, Korea Selatan, 21 Sept (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Kerajaan Korea akan melaksanakan polisi 'Bahan-bahan, Alat Ganti, dan Peralatan 2.0’ untuk mempelbagaikan rangkaian bekalan industri pembuatan pada era pasca-COVID-19. Dasar ini bertujuan untuk mendorong perniagaan domestik dalam bidang bahan, alat ganti, dan peralatan, yang berfungsi sebagai asas produk siap.

Selaras dengan polisi kerajaan, KCC Co., Ltd., sebuah pembekal alat ganti pneumatik di Korea, telah memulakan pelaksanaan strategi perniagaan yang agresif untuk menguasai pasaran masa depan berikutan wabak COVID-19.

Siri B10 KCC daripada barisan pengeluaran bateri sekunder adalah inti dari teknologi canggih yang dibangunkan untuk memenuhi trend terkini. Silinder pneumatik/hidraulik, pencengkam, injap pneumatik, alat pembersih pneumatik, dan   pam vakum dan kepingan, dan lain-lain yang termasuk dalam Siri B10 adalah produk yang dibangunkan sebagai tindak balas kepada bidang bateri sekunder dan bahan bipolar.

Produk utama KCC adalah silinder pneumatik/hidraulik yang digunakan pada sistem pengangkutan, pencengkam yang berfungsi seperti jari manusia, injap solenoid pneumatik untuk mengatur operasi penggerak dengan mengawal udara yang dibekalkan, alat pembersihan pneumatik untuk meningkatkan jangka hayat peralatan dengan mengawal kualiti udara, juga sebagai pam, vakum, kepingan, dan kelengkapan vakum. Produk-produk ini digunakan untuk barisan pengangkutan kemudahan mekanikal, elektronik, semikonduktor atau keluli di kilang, kemudahan penjanaan tenaga, dan kemudahan-kemudahan sistem untuk pembuatan keluli, kejuruteraan, pembinaan, dan pembuatan tayar.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=13764

No comments:

Post a Comment

ASIA PASIFIK PERLU MENGEMBANGKAN TEKNOLOGI RENDAH KARBON DENGAN PANTAS BAGI MENGURANGKAN PELEPASAN KARBON: BLACK & VEATCH

  Di Future Energy Asia, peneraju kejuruteraan, pembinaan dan perundingan global akan mencadangkan kepelbagaian amalan terbaik antarabangsa ...