DALLAS, 3 Mei (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Mary Kay Inc., jenama kecantikan global yang terkenal dengan komitmen terhadap pemerkasaan dan keusahawanan wanita, amat teruja untuk mengumumkan bahawa produk tersebut kini akan dijual di Denmark. Langkah strategik ini menandakan pencapaian penting dalam misi Mary Kay untuk memperkaya kehidupan wanita di seluruh dunia. Selaras dengan pelancaran ini, produk Mary Kay kini boleh didapati di semua pasaran Scandinavia dan Nordic melalui kerjasama dengan Lesley Cosmetics, pengedar sah Mary Kay di Scandinavia.
Denmark, yang terkenal dengan tumpuan yang kuat kepada kesaksamaan jantina dan hak wanita, berdiri sebagai satu daripada masyarakat paling egalitarian di dunia, menduduki tempat ketiga di Kesatuan Eropah (EU) dalam Indeks Kesaksamaan Jantina1. Permintaan negara untuk peluang berinovatif bagi wanita sentiasa ada. Ketersediaan produk Mary Kay di pasaran Denmark menjanjikan tawaran prospek baharu yang menarik untuk keusahawanan dan pemerkasaan wanita melalui model perniagaan unik syarikat.
Presiden Mary Kay bagi rantau Eropah, Tara Eustace menyuarakan keterujaan beliau tentang pengenalan produk Mary Kay ke negara baharu. “Pengembangan ke Denmark bukan sahaja mewakili strategi pertumbuhan yang menakjubkan di Eropah tetapi ini juga mengesahkan komitmen kami untuk memberikan peluang yang tiada tandingannya kepada wanita bagi tujuan pemerkasaan dan keusahawanan. Kami teruja untuk bekerjasama dengan Lesley Cosmetics bagi memperkenalkan wanita Denmark kepada produk berkualiti tinggi kami dan peluang perniagaan Mary Kay yang unik. Bersama-sama, kami berharap dapat membina komuniti perunding kecantikan bebas yang kuat di Denmark dan menyokong mereka dalam mencapai matlamat masing-masing.”
"Intipati visi Mary Kay sentiasa menawarkan wanita peluang yang tiada tandingannya bagi pertumbuhan peribadi dan profesional,” kata Carl Henric Wallblom, Ketua Pegawai Eksekutif Lesley Cosmetics. “Saya yakin wanita Denmark akan menerima produk penjagaan kulit dan kosmetik warna Mary Kay yang berkualiti tinggi dan yang lebih penting, peluang mencapai impian keusahawanan mereka tanpa menjejaskan kehidupan peribadi dan keluarga mereka. Model perniagaan berwawasan Mary Kay lebih relevan pada hari ini berbanding sebelum ini dan saya amat teruja untuk melihat impak yang akan diberikan kepada keluarga di Denmark.”
http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=18111
No comments:
Post a Comment