Thursday, September 12, 2024

LANTRONIX MENGUMUMKAN PEMENANG ANUGERAH PROGRAM RAKAN KONGSI SMARTEDGE 2024

Mewakili Ekosistem Rakan Kongsi Global dan Pelbagai Lantronix, Pemenang SmartEdge Menyampaikan Penyelesaian Lantronix yang Memenangi Anugerah kepada Dunia

IRVINE, California, 9 Sept (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Lantronix Inc. (NASDAQ: LTRX), pemimpin global penyelesaian perkomputeran dan perhubungan IoT, hari ini mengumumkan pemenang Anugerah Program Rakan Kongsi SmartEdge™ 2024, menyerlahkan rakan kongsi saluran teratasnya di Amerika Utara; Asia Pasifik; dan Eropah, Timur Tengah dan Afrika.

"Pemenang Program Rakan Kongsi SmartEdge pada tahun ini memacu jualan seluruh dunia dan membina hubungan dengan pelanggan bersama yang menyumbang kepada kedudukan Lantronix sebagai pemimpin perkomputeran dan perhubungan global yang mendayakan kecerdasan pinggir dengan penyelesaian memenangi anugerah untuk aplikasi AI, Terbenam, IoT dan IT," kata Kurt Hoff, VP Jualan Seluruh Dunia di Lantronix. "Kami kagum usaha mereka dan menantikan kejayaan berterusan bersama pada tahun-tahun yang akan datang."

Pemenang anugerah SmartEdge Lantronix 2024 ialah:

Amerika Utara
Rakan Kongsi SmartEdge Tahun Ini: TD Synnex
Rakan Kongsi Inovasi SmartEdge: WWT
Rakan Kongsi Perisian & Perkhidmatan SmartEdge: Charter

Asia Pasifik (APAC)
Rakan Kongsi SmartEdge Tahun Ini: Nexty
Rakan Kongsi Inovasi SmartEdge: Shanghai Scopecon Technology Co., Ltd.
Rakan Kongsi Perisian & Perkhidmatan SmartEdge: Sheeltron Digital Pvt. Ltd.
Pendatang Baharu SmartEdge: EDOM

Eropah/Timur Tengah/Afrika (EMEA)
Rakan Kongsi SmartEdge Tahun Ini: Atlantik Elektronik GmbH
Rakan Kongsi Inovasi SmartEdge: Linkwave
Rakan Kongsi Perisian & Perkhidmatan SmartEdge: SOL
Pendatang Baharu SmartEdge: Netsecurity

Selama lebih dua dekad, Lantronix telah menyediakan rakan kongsi salurannya dengan suite penyelesaian yang dipercayai, selamat dan mudah diatur termasuk pengurusan, suis, modul sistem (SoM) dan penjejak. Sebagai pemimpin global, Lantronix membantu pelanggannya meningkatkan produktiviti, semuanya dengan sokongan pasukan perkhidmatan Lantronix yang luar biasa. Rakan kongsi saluran Lantronix berkhidmat sebagai bahagian penting ekosistem sokongan pelanggan Lantronix. 

No comments:

Post a Comment

MIDOCEAN ENERGY EIG AKAN MENGAMBIL ALIH KEPENTINGAN TAMBAHAN SEBANYAK 15% DALAM PERU LNG DARIPADA HUNT OIL COMPANY

Pelabur Strategik MidOcean, Aramco, akan Menyediakan Pembiayaan untuk Pelaburan WASHINGTON, 17 Sept (Bernama- BUSINESS WIRE ) --  MidOcean E...