Monday, September 9, 2024

CNE DIRECT, INC. (MENJALANKAN PERNIAGAAN SEBAGAI "ILLUMYNT") MENGUMUMKAN PAUL KNIGHT KEMBALI SEMULA SEBAGAI CEO

BOSTON, 9 Sept (Bernama-BUSINESS WIRE) -- CNE Direct, Inc. (menjalankan perniagaan sebagai “illumynt”) berbesar hati untuk mengumumkan Paul Knight kembali semula sebagai CEO syarikat perdagangan, perkhidmatan dan penyelesaian ITAD global. Kini dalam tahun ke-23 perniagaannya, perubahan ini dilakukan sebagai sebahagian daripada penstrukturan semula illumynt untuk memulakan fasa inisiatif pertumbuhan strategiknya yang seterusnya. Knight mengasaskan bersama perniagaan ini pada tahun 2002 dan merupakan CEO syarikat untuk sebahagian besar sejarahnya sambil berkhidmat secara berterusan sebagai Pengerusi sejak penubuhannya. Knight kembali sebagai tunjang syarikat ke arah pengembangan global yang lebih lanjut, penawaran perkhidmatan baharu dan memberikan tumpuan kepada penyampaian hasil utama pasaran untuk pelanggan dan rakan kongsinya.
 
“Saya teruja untuk kembali semula sebagai CEO dan tidak sabar lagi untuk bekerja dengan pasukan bertaraf dunia kami dan mendapatkan peluang untuk meluangkan lebih masa dengan pelanggan dan rakan kongsi kami di seluruh dunia untuk melaksanakan pelan pertumbuhan strategik baharu kami,” kata Knight.

Selain Knight kembali semula, syarikat juga mengumumkan tindakan yang berikut hari ini:

• Pengambilan Naib Presiden Kejuruteraan baharu, Gavin Wilson. Dahulunya Reconext. Gavin mempunyai 20 tahun pengalaman membangunkan pengujian, pembaikan dan penyelesaian pemulihan nilai yang canggih untuk pelanggan secara global.
• Joe Conway telah dinaikkan pangkat sebagai Naib Presiden Penyelesaian. Joe telah memberikan kepimpinan yang kuat dalam menganalisis, menentukan harga dan melakukan suai tugas program global yang besar untuk illumynt, menguruskan pasukan rentas fungsi untuk memberikan hasil yang disasarkan.
• Penandatangan penglibatan strategi dengan firma penasihat ITAD, Circular Integrity, yang dipimpin oleh Pengasas & CEO Todd Zegers, mantan Naib Presiden Global ITAD dan Reverse Logistics untuk Ingram Micro. Circular Integrity akan bekerja rapat dengan pasukan pengurusan kanan CNE untuk mempercepatkan pertumbuhan dan kepelbagaian.
• Mengembangkan jejak global kami, illumynt dalam proses untuk membuka tiga kemudahan baharu di Franklin, MA, AS, Cork, Ireland dan Thailand.

Untuk mendapatkan maklumat lanjut, lawati http://www.illumynt.com atau ikuti kami di LinkedIn pada https://www.linkedin.com/company/illumynt.

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang. 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=18469

No comments:

Post a Comment

MIDOCEAN ENERGY EIG AKAN MENGAMBIL ALIH KEPENTINGAN TAMBAHAN SEBANYAK 15% DALAM PERU LNG DARIPADA HUNT OIL COMPANY

Pelabur Strategik MidOcean, Aramco, akan Menyediakan Pembiayaan untuk Pelaburan WASHINGTON, 17 Sept (Bernama- BUSINESS WIRE ) --  MidOcean E...