Dengan pemerolehan S4G, McKinsey membawa strategi terbaik, reka bentuk dan kuasa kuda analitikal bersama-sama dengan keupayaan pelaksanaan Salesforce CRM yang pantas untuk membantu pelanggan menyemarakkan pertumbuhan
NEW YORK dan MADRID, Sepanyol, 5 Mei (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- McKinsey & Company mengumumkan hari bahawa syarikat itu telah memperoleh S4G Consulting yang berpangkalan di Madrid. Sebagai Rakan Kongsi Platinum Salesforce terkemuka, S4G mengkhusus dalam membantu syarikat dalam semua saiz untuk memperluaskan kuasa platform pengurusan perhubungan pelanggan (CRM) Salesforce untuk meningkatkan hasil pelanggan.
Perdagangan digital B2B sedang mengalami transformasi besar kerana pembeli telah beralih kepada cara jarak jauh dan digital untuk berurusan. Pembeli hari ini melayari ten-plus channels sebelum membuat satu pembelian, dan mereka mahukan interaksi omnisaluran yang mudah dan lancar. Kini syarikat boleh menjangka dan memenuhi keperluan tersebut di setiap peringkat kitaran hayat pelanggan, mencapai pecutan jualan berpandukan analitik, transformasi omnisaluran dan e-dagang serta peningkatan produktiviti jualan.
Dengan pemerolehan S4G, McKinsey menambah keupayaan pelaksanaan CRM Salesforce yang pantas kepada strategi, reka bentuk dan kuasa kuda analitikal yang terbaik. Kepakaran teknologi Salesforce CRM S4G, digabungkan dengan penawaran pertumbuhan McKinsey, akan membolehkan syarikat mempercepatkan transformasi pertumbuhan hujung ke hujung.
Era pertumbuhan seterusnya adalah maju teknologi
Syarikat boleh menggunakan analitik ramalan dan preskriptif serta keupayaan dikuasakan AI untuk membuat keputusan berdasarkan data yang membantu mereka secara konsisten untuk menggembirakan pelanggan mereka, meningkatkan prestasi dan membuka kunci pertumbuhan.
“Kami tidak henti-henti memberi tumpuan untuk membantu pelanggan kami mencapai aspirasi pertumbuhan mereka,” ujar Greg Kelly, rakan kongsi kanan dan pemimpin global Amalan Pertumbuhan, Pemasaran & Jualan McKinsey & Company. “Pelanggan kami memberitahu kami bahawa mereka memerlukan sokongan yang lebih besar yang meluas dengan menjadikan teknologi mereka menyokong usaha pertumbuhan mereka dengan lancar. Dengan pemerolehan ini, kami melakukannya dengan mengumpulkan pakar Salesforce bertaraf dunia, teknologi terkemuka industri, pemecut dan analitik untuk membolehkan pelanggan kami menangkap nilai dan pertumbuhan pelanggan menggunakan maklumat masa nyata.”
Sambung Kelly: “Kami teruja untuk mengalu-alukan rakan sekerja S4G kami ke firma, kami juga menantikan kerja hebat yang akan kami lakukan bersama untuk memberikan perkhidmatan yang lebih baik kepada pelanggan kami.”
Mempercepatkan pertumbuhan dengan cepat dan mengikut skala
“McKinsey merupakan rakan kongsi impak utama dunia untuk perniagaan yang ingin menggembirakan pelanggan secara konsisten dan mempercepatkan pertumbuhan,” ujar Javier Heitz, Ketua Pegawai Eksekutif dan pengasas S4G. “Mereka tersendiri dalam membangunkan strategi transformasi berbilang tahun yang digabungkan dengan reka bentuk, analitik dan keupayaan pelaksanaan serta mempercepatkan prestasi komersial. Kami berbangga dapat menyertai McKinsey untuk membantu pelanggan membentuk masa depan jualan dan pemasaran melalui strategi transformasi pertumbuhan yang pesat.”
Di samping kekuatan McKinsey dalam pembinaan keupayaan, S4G membawa budaya yang dipacu manusia dan berpaksikan pelanggan yang amat sejajar dengan McKinsey.
“Pemerolehan S4G adalah contoh terkini bagi fokus McKinsey yang diperbaharui untuk memperdalam keupayaan kami melalui M&A aktif untuk mempercepat dan menskala impak untuk pelanggan kami,” kata Peter Dahlstrom, rakan kongsi kanan dan pemimpin global bagi Perikatan dan Pemerolehan McKinsey. “S4G akan membolehkan kami mengembangkan penawaran yang dibolehkan teknologi kami untuk membantu organisasi menggunakan dan menskalakan transformasi pertumbuhan hujung ke hujung dan memperdalam lagi kerjasama kami dengan Salesforce sebagai sebahagian daripada ekosistem terbuka McKinsey untuk kolaborator yang dipercayai.”
Perihal McKinsey & Company
McKinsey & Company adalah sebuah firma perunding pengurusan global yang komited untuk membantu organisasi merealisasikan pertumbuhan yang mampan dan inklusif. Kami bekerjasama dengan pelanggan merentas sektor swasta, awam dan sosial untuk menyelesaikan masalah yang kompleks dan mencipta perubahan positif untuk semua pihak berkepentingan kami. Kami menggabungkan strategi berani dan teknologi transformatif untuk membantu organisasi berinovasi dengan lebih mampan, mencapai keuntungan berkekalan dalam prestasi dan membina tenaga kerja yang akan berkembang maju dalam generasi ini dan seterusnya.
Perihal Pertumbuhan, Pemasaran & Jualan McKinsey
Misi Amalan Pertumbuhan, Pemasaran & Jualan McKinsey ialah untuk membantu pemimpin pelanggan dan pelanggan perniagaan ke perniagaan mencipta Pertumbuhan Yang Penting melalui transformasi yang bermakna dan keuntungan yang didorong oleh pemasaran. Amalan ini membantu pelanggan kami menetapkan hala tuju strategik mereka, membangunkan keupayaan pemasaran dan jualan mereka dan menghubungkan organisasi mereka untuk merealisasikan potensi penuh peluang omnisaluran hari ini. Pelanggan mendapat manfaat daripada pengalaman McKinsey dalam bidang teras pemasaran, penentuan harga B2B dan B2C, pengalaman pelanggan serta pengurusan jualan dan saluran.
Perihal S4G Consulting
S4G Consulting, Rakan Kongsi Platinum Salesforce dengan pejabat di Sepanyol, menawarkan perkhidmatan perundingan Salesforce yang terbaik dalam kelasnya untuk syarikat merentas semua industri. Diasaskan pada tahun 2008, syarikat ini merupakan salah satu Rakan Kongsi Salesforce yang pertama dalam EMEA dan telah bekerja dengan ratusan syarikat sejak sekian lama. Pada tahun 2018, syarikat ini telah disenaraikan sebagai salah satu daripada 10 Rakan Kongsi Platinum Salesforce Global Terbaik mengikut penarafan pelanggan, mencerminkan tumpuannya kepada kecemerlangan yang merupakan salah satu nilai teras syarikat.. Hari ini syarikat itu mempunyai lebih daripada 150 pekerja di tiga buah pejabat dan lebih daripada 400 pensijilan Salesforce.
Untuk maklumat lanjut, sila hubungi
AS: MaryLiz Ghanem, DiGennaro Communications – McKinsey-DiGennaro@digennaro-usa.com / +1 917 518 8422
UK: Ruth Jones, 3THINKRS – mckinsey@3thinkrs.com / +44 0208 0872843
Iberia: Gosia G Pajkowska, Gosia_G_Pajkowska@McKinsey.com / +34680489878
SUMBER : McKinsey & Company
No comments:
Post a Comment