TORONTO, 20 Mei (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Advance Local, salah satu kumpulan media terbesar di Amerika Syarikat yang mengendalikan 10 organisasi berita dan maklumat terkemuka serta mencapai 55 juta orang setiap bulan telah meningkatkan matlamat langganan mereka sebanyak empat kali ganda menggunakan Enjin Dinding Bayar Kandungan Sophi. Berhadapan dengan tekanan pengiklanan yang diburukkan oleh Koronavirus, Advance Local telah meningkatkan penukaran langganan 45% menggunakan Sophi.io, sebuah platform automasi, pengoptimuman dan ramalan dikuasakan AI yang dibangunkan oleh The Globe and Mail. Kejayaan mereka dengan Sophi telah menempatkan mereka sebagai calon akhir dalam Anugerah Media Digiday yang diumumkan pada minggu ini.
Neil Katz, Ketua Pegawai Pelanggan di Advance Local berkata, “Kami mahu melihat sejauh mana Sophi mampu memberi manfaat kepada kami, oleh itu kami menguji Dinding Bayar Kandungan Sophi pada salah satu tapak terbesar kami. Hasilnya adalah transformatif. Kami mengharapkan 10% kenaikan dalam kadar penukaran dan Sophi memberikan empat kali ganda hasil tersebut. Kami terus melancarkan penyelesaian Sophi di lebih banyak tapak kami pada masa ini.”Advance mula menggunakan Enjin Dinding Bayar Kandungan Sophi pada salah satu tapak terbesarnya, cleveland.com, untuk mendapatkan cerapan yang lebih baik tentang nilai kandungan dan memacu perniagaan langganan baharu mereka. Teknologi tersebut menggunakan pemprosesan bahasa tabii (NLP) lanjutan untuk menganalisis setiap kandungan dan memilih artikel untuk digunakan dalam dinding bayaran. Ia hanya memilih artikel dengan peluang hasil langganan yang melebihi hasil pengiklanan dikecualikan.
No comments:
Post a Comment