SINGAPURA, 27 Dis (Bernama-BUSINESS WIRE) -- TDCX,
sebuah penyedia penyelesaian pengalaman pelanggan digital, dengan
kerjasama yayasan Laurent dan Loretta Junique, 2LJ, hari ini mengumumkan
bahawa mereka telah menjanjikan AS$500,000 untuk membantu mangsa
bencana alam. Tabung itu akan digunakan untuk membantu pekerja TDCX
serta anggota masyarakat yang terjejas akibat bencana seperti itu dari
Disember 2021 hingga Disember 2022.
Menurut Institut untuk Ekonomi & Keamanan, 1.2 bilion orang menghadapi risiko berkemungkinan kehilangan tempat tinggal akibat perubahan iklim menjelang tahun 2050. Ini berlaku apabila perubahan iklim, terutamanya peningkatan dalam suhu global meningkatkan kemungkinan berlakunya bencana alam yang berkaitan dengan cuaca¹.
Encik Laurent Junique, Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif, TDCX, berkata, “Bencana alam seperti Taufan Rai telah menjejaskan kehidupan ramai orang, termasuk pelbagai pekerja TDCX. Dengan mewujudkan sebuah tabung yang khusus, kami akan dapat memberikan sokongan yang lebih baik kepada pekerja kami dan komuniti kami apabila bencana seperti itu berlaku.”
Sebagai permulaan, sebahagian daripada dana itu akan digunakan untuk membantu mangsa Taufan Rai.
Membiayai satu rangsangan kepada usaha TDCX yang sedia ada
Tabung itu melengkapkan sokongan yang telah diberikan oleh TDCX². Ini termasuk menyediakan gaji tambahan dan cuti bergaji, pendahuluan tunai, makanan dan tempat tinggal di pejabat kami, pakej penjagaan dan sokongan sepanjang masa melalui talian penting kesejahteraan TDCX.
TDCX juga sedang mengumpulkan kakitangan mereka dari seluruh Kumpulan itu untuk memberikan sumbangan dengan murah hati dalam menyokong usaha bantuan bencana. Sumbangan, yang telah mencecah lebih daripada AS$10,000 dalam masa kurang daripada dua hari, akan dipadankan dolar untuk setiap dolar oleh TDCX.
Maklumat mengenai TDCX Inc.
TDCX adalah sebuah penyedia penyelesaian pengalaman pelanggan digital dengan pertumbuhan tinggi bagi syarikat-syarikat teknologi berinovatif dan syarikat perdana yang lain. Syarikat itu menawarkan penyelesaian CX saluran pelbagai arah, perkhidmatan jualan dan pemasaran digital dan perkhidmatan pemantauan dan penyederhanaan kandungan. Syarikat itu mempunyai satu rekod perkhidmatan bagi kejayaan dengan pelanggan di dalam pelancongan dan perhotelan, pengiklanan digital dan media, barang pengguna yang bergerak pantas, teknologi, perkhidmatan kewangan, fintech, organisasi kerajaan dan bukan kerajaan, permainan, e-dagang dan pendidikan. TDCX mempunyai sebuah kehadiran antarabangsa dengan pejabat di Singapura, Malaysia, Thailand, Filipina, Hong Kong, China, Korea Selatan, Jepun, India, Romania, Sepanyol, Colombia dan melayani pelanggan mereka di peringkat global dalam lebih 40 bahasa. TDCX telah memenangi lebih 310 anugerah. Untuk maklumat lanjut, sila layari: www.tdcx.com.
Maklumat mengenai 2LJ
2LJ adalah sebuah organisasi yang tidak mencari keuntungan yang diasaskan oleh Laurent dan Loretta Junique untuk menyediakan bantuan yang mapan dan memberi impak kepada komuniti di seluruh Asia melalui pemerkasaan digital.
Menurut Institut untuk Ekonomi & Keamanan, 1.2 bilion orang menghadapi risiko berkemungkinan kehilangan tempat tinggal akibat perubahan iklim menjelang tahun 2050. Ini berlaku apabila perubahan iklim, terutamanya peningkatan dalam suhu global meningkatkan kemungkinan berlakunya bencana alam yang berkaitan dengan cuaca¹.
Encik Laurent Junique, Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif, TDCX, berkata, “Bencana alam seperti Taufan Rai telah menjejaskan kehidupan ramai orang, termasuk pelbagai pekerja TDCX. Dengan mewujudkan sebuah tabung yang khusus, kami akan dapat memberikan sokongan yang lebih baik kepada pekerja kami dan komuniti kami apabila bencana seperti itu berlaku.”
Sebagai permulaan, sebahagian daripada dana itu akan digunakan untuk membantu mangsa Taufan Rai.
Membiayai satu rangsangan kepada usaha TDCX yang sedia ada
Tabung itu melengkapkan sokongan yang telah diberikan oleh TDCX². Ini termasuk menyediakan gaji tambahan dan cuti bergaji, pendahuluan tunai, makanan dan tempat tinggal di pejabat kami, pakej penjagaan dan sokongan sepanjang masa melalui talian penting kesejahteraan TDCX.
TDCX juga sedang mengumpulkan kakitangan mereka dari seluruh Kumpulan itu untuk memberikan sumbangan dengan murah hati dalam menyokong usaha bantuan bencana. Sumbangan, yang telah mencecah lebih daripada AS$10,000 dalam masa kurang daripada dua hari, akan dipadankan dolar untuk setiap dolar oleh TDCX.
Maklumat mengenai TDCX Inc.
TDCX adalah sebuah penyedia penyelesaian pengalaman pelanggan digital dengan pertumbuhan tinggi bagi syarikat-syarikat teknologi berinovatif dan syarikat perdana yang lain. Syarikat itu menawarkan penyelesaian CX saluran pelbagai arah, perkhidmatan jualan dan pemasaran digital dan perkhidmatan pemantauan dan penyederhanaan kandungan. Syarikat itu mempunyai satu rekod perkhidmatan bagi kejayaan dengan pelanggan di dalam pelancongan dan perhotelan, pengiklanan digital dan media, barang pengguna yang bergerak pantas, teknologi, perkhidmatan kewangan, fintech, organisasi kerajaan dan bukan kerajaan, permainan, e-dagang dan pendidikan. TDCX mempunyai sebuah kehadiran antarabangsa dengan pejabat di Singapura, Malaysia, Thailand, Filipina, Hong Kong, China, Korea Selatan, Jepun, India, Romania, Sepanyol, Colombia dan melayani pelanggan mereka di peringkat global dalam lebih 40 bahasa. TDCX telah memenangi lebih 310 anugerah. Untuk maklumat lanjut, sila layari: www.tdcx.com.
Maklumat mengenai 2LJ
2LJ adalah sebuah organisasi yang tidak mencari keuntungan yang diasaskan oleh Laurent dan Loretta Junique untuk menyediakan bantuan yang mapan dan memberi impak kepada komuniti di seluruh Asia melalui pemerkasaan digital.
¹Sumber: Institut untuk Ekonomi & Keamanan, Daftar Ancaman Ekologi 2020. https://www.visionofhumanity.org/wp-content/uploads/2020/10/ETR_2020_web-1.pdf
²Pada 21 Disember 2021, TDCX mengumumkan bantuan mereka untuk pekerja yang terjejas akibat Taufan Rai dan banjir di Malaysia. Maklumat lanjut: https://www.tdcx.com/news/TDCX-provides-relief-assistance-to-employees-affected-by-Typhoon-Odette-in-the-Philippines-and-the-floods-in-Malaysia
²Pada 21 Disember 2021, TDCX mengumumkan bantuan mereka untuk pekerja yang terjejas akibat Taufan Rai dan banjir di Malaysia. Maklumat lanjut: https://www.tdcx.com/news/TDCX-provides-relief-assistance-to-employees-affected-by-Typhoon-Odette-in-the-Philippines-and-the-floods-in-Malaysia
Lihat versi sumber di businesswire.com: https://www.businesswire.com/news/home/20211224005077/en/
Hubungi
Eunice Seow, +65 8432 8388, eunice.seow@tdcx.com
Sumber : TDCX
Hubungi
Eunice Seow, +65 8432 8388, eunice.seow@tdcx.com
Sumber : TDCX
No comments:
Post a Comment