Friday, March 1, 2019

HYTERA LANCAR PENYELESAIAN P-LTE MCS DI MWC BARCELONA 2019



BARCELONA, Sepanyol, 26 Feb (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Hytera Communications Corporation Limited (Hytera), peneraju penyelesaian komunikasi inovatif Radio Mudah Alih Profesional (PMR) yang inovatif, hari ini  melancarkan penyelesaian Perkhidmatan Kritikal Misi P-LTE (MCS) di Persidangan Dunia Mudah Alih 2019 (MWC 2019) yang diadakan di Barcelona , Sepanyol.

Oleh kerana Evolusi Jangka Panjang (LTE) unggul dalam jalur lebar, kadar data yang tinggi dan rangkaian semua-IP, para pelanggan dari banyak sektor menegak mempunyai keperluan yang semakin meningkat untuk perkhidmatan penghantaran data dan multimedia tinggi. Ini adalah pemacu utama untuk pemain PMR global yang berusaha memanfaatkan ciri-ciri LTE untuk menangani komunikasi kritikal misi yang lebih baik. 3GPP juga menilai perkhidmatan kritikal misi (MCS), termasuk misi kritikal Tolak-untuk-Bercakap (MCPTT), video misi kritikal (MCVideo) dan data kritikal misi (MCData) dalam Siaran 13, 14, dan 15.

Penyelesaian P-LTE MCS Hytera mematuhi kedua-dua piawaian LTE dan MCS dan boleh melayani banyak industri kritikal misi, seperti keselamatan awam, transit kereta api, dok dan pelabuhan, lapangan terbang, tenaga, perlombongan, hutan dan kilang dengan perkhidmatan suara dan video,  transmisi data trafik tinggi, dan penghantaran multimedia. Ia dapat meningkatkan keupayaan pelanggan dalam komunikasi dan penghantaran harian serta meningkatkan kecekapan operasi mereka.

Berdasarkan seni bina dan reka bentuk modular yang diedarkan, sistem P-LTE MCS terdiri daripada terminal sesalur, stesen pangkalan, mengembangkan rangkaian Sesalur Teras (eTC), pelayan sesalur MCS, dan pengurusan rangkaian dan aplikasi penghantaran. Selain itu, ia menyokong penyerahan lancar di kalangan sistem sempit, rangkaian LTE persendirian, dan rangkaian LTE awam. Sistem ini mempunyai QoS yang tinggi, latensi rendah, sandaran, dan redundansi untuk mendapatkan data yang lebih selamat dan penghantarannya. Dalam ujian saling kendali MCPTT yang dianjurkan oleh ETSI, sistem Hytera P-LTE MCS diluluskan untuk berinteraksi dengan sistem lain dari 12 pengeluar.

No comments:

Post a Comment

ASIA PASIFIK PERLU MENGEMBANGKAN TEKNOLOGI RENDAH KARBON DENGAN PANTAS BAGI MENGURANGKAN PELEPASAN KARBON: BLACK & VEATCH

  Di Future Energy Asia, peneraju kejuruteraan, pembinaan dan perundingan global akan mencadangkan kepelbagaian amalan terbaik antarabangsa ...