NetSfere memenangi tempat dalam £250m Rangka Kerja Penyelesaian Komunikasi & Penglibatan Pesakit/Rakyat NHS SBS yang Membolehkan semua organisasi NHS mengakses platform komunikasi
CHICAGO, 5 Jan (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- NetSfere, pembekal global generasi akan datang bagi penyelesaian pemesejan dan mobiliti yang selamat dan patuh, telah dinamakan pembekal komunikasi yang diluluskan bagi Perkhidmatan Perniagaan Dikongsi NHS (NHS SBS) Rangka Kerja Penyelesaian Komunikasi & Penglibatan Pesakit/Rakyat, yang membolehkan organisasi NHS dan sektor awam di UK mengontrakkan perkhidmatan.Melalui rangka kerja £250m yang direka untuk meningkatkan interaksi dengan pesakit dan memajukan pendigitalan sistem penjagaan kesihatan United Kingdom, semua organisasi NHS mempunyai akses kepada portfolio produk NetSfere.
Rangka kerja ini bertujuan untuk menyediakan laluan yang mudah, berkesan, cekap dan patuh ke pasaran bekalan kaedah komunikasi yang melibatkan pesakit, rakyat dan tenaga kerja di seluruh organisasi NHS dan badan sektor awam yang lebih luas.
“Membantu organisasi penjagaan kesihatan memperkemas komunikasi dalam kaedah yang selamat dan cekap memang tumpuan utama NetSfere,” kata Franz Obermayer, Naib Presiden NetSfere UK & Eropah. “Sebagai sebahagian daripada Rangka Kerja Penyelesaian Komunikasi & Penglibatan Pesakit/Rakyat, platform NetSfere tersedia untuk menyokong keperluan alat digital organisasi NHS secara besar-besaran memandangkan sistem penjagaan kesihatan berusaha untuk meningkatkan kecekapan dan keselamatan klinikal untuk meninggikan kepuasan pesakit dan menangani kebimbangan yang timbul daripada pendemik itu.”
Menyediakan pelbagai cara kepada organisasi NHS untuk menyelaraskan komunikasi dalaman dan luaran, platform NetSfere ialah perusahaan terkemuka untuk perkhidmatan pemesejan mudah alih yang menyediakan semua cara komunikasi utama - teks, video dan suara - semua dalam satu platform yang disulitkan. Dengan saluran semua arah dan keupayaan amaran kecemasan, portfolio NetSfere menawarkan penyelesaian komunikasi yang paling holistik, selamat, semua-dalam-satu di pasaran.
“Pandemik coronavirus menambahkan lagi kerumitan janji temu pesakit dan senarai menunggu,” kata Adam Nickerson, Pengurus Kategori Kanan Digital dan IT di Perkhidmatan Perniagaan Dikongsi NHS. “Rangka Kerja Penyelesaian Komunikasi & Penglibatan Pesakit/Rakyat kami direka bentuk untuk bertindak balas terhadap keperluan dalam NHS untuk komunikasi pra dan selepas janji temu yang lebih baik, untuk mengurangkan tunggakan janji temu segera dan menambah baik perjalanan, laluan dan penjagaan pesakit.”
No comments:
Post a Comment