Wednesday, October 16, 2019

SOCIALPETA MEMBANTU JIOS UNTUK MEMBINA SEBUAH PERKHIDMATAN PEMASARAN DATA-DIDORONG

BEIJING, 15 Okt (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Dengan perkembangan pesat sains dan teknologi global, “data” telah menjadi asas untuk perusahaan dan individu dalam aktiviti pemasaran rangkaian mereka. Pengurusan perkhidmatan pemasaran hanya dapat dijalani dengan lebih berkesan dengan mengumpulkan dan menganalisasikan data-data seperti trend pasaran, dinamik persaingan dan tingkah laku pengguna.

Oleh itu, platform analisis perisikan pengiklanan terbesar di dunia, SocialPeta, bekerjasama dengan JIOS, untuk memenuhi wawasan yang ingin mempromosikan perkhidmatan pemasaran ke peringkat pembangunan yang lebih profesional dan tepat.

SocialPeta kini telah mengumpul lebih daripada 500 juta data pengiklanan yang meliputi lebih daripada 60 saluran arus perdana di seluruh dunia. Dengan memiliki satu juta data pengiklanan harian, ia boleh membekalkan senarai peringkat pelbagai dimensi seperti senarai pangkat tertinggi, senarai amat disyorkan, dan senarai pengiklan-pengiklan baru. Di samping itu, ia juga mengandungi fungsi seperti data analisis dan memberi cadangan berkenaan bahan kreatif, penulisan iklan popular, penempatan iklan dan penonton, serta syarikat rakan kongsi dan sebagainya, yang bertujuan untuk memahami pasaran dan memudahkan proses pembuatan keputusan pemasaran.

Sebagai institusi latihan pemasaran rangkaian rasmi yang ditetapkan oleh kerajaan negeri Johor, JIOS, berkomited untuk menjadi akademi profesional pemasaran rangkaian di seluruh Asia Tenggara. Ia akan membekalkan pengetahuan, kemahiran, dan cara pemasaran rangkaian praktikal untuk industri SEO, e-dagang, corong pemasaran, penulisan iklan, pemasaran video, pemasaran media sosial dan lain-lain. Dengan memiliki sebuah pasukan pemasaran rangkaian yang besar, JIOS bertujuan untuk mengajar cara memulakan urus niaga dalam talian dan menyediakan khidmat nasihat profesional kepada syarikat yang ingin mengubah transaksi tradisional ke urus niaga elektronik dalam talian. Syarikat ini menawarkan perkhidmatan promosi rangkaian, pemasaran jenama, dan perkhidmatan lain kepada pelanggan e-dagang global untuk bantu menrealisasikan globalisasi.

Dengan pangkalan data SocialPeta yang luar biasa dan kapasiti analisis yang kuat, JIOS mempercayai bahawa ia dapat meningkatkan keupayaan membuat keputusan selepas menguasai pasaran global dan trend kompetitif yang tepat pada masanya. Sementara itu, ia dapat menaik taraf ketepatan dan kecekapan pemasaran selepas memperoleh bahan kreatif dan draf teks iklan popular. Sebaliknya, ia juga akan meningkatkan daya saing teras JIOS dalam pemasaran rangkaian global serta kemampuan data dan teknikal perkhidmatan pelanggan.

Lebih penting lagi, kerjasama ini juga bermakna bahawa reputasi dan pengaruh sosial SocialPeta akan menjadi semakin dapat dilihat. Bukan sahaja ia telah menjadi rakan kongsi penting dalam syarikat pemasaran digital global tetapi ia juga akan sangat diiktiraf dan dipercayai oleh gergasi industri pemasaran.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=12671

No comments:

Post a Comment

DARI BAHAN API FOSIL KE MASA DEPAN HIJAU: OXFORD DAN EBC FINANCIAL GROUP BINCANG APA YANG MENGHALANG KITA

EBC Financial Group dan Jabatan Ekonomi Oxford University merungkai halangan kepada kemajuan iklim, meneroka cukai karbon, pembaharuan subsi...