Saturday, September 9, 2023

PALING BERPENGARUH: MARY KAY INC. TELAH DINOBATKAN SEBAGAI JENAMA JUALAN LANGSUNG #1 BAGI RANGKAIAN JAGAAN KULIT DAN KOSMETIK WARNA DI DUNIA

 

Penghormatan itu diberikan ketika syarikat meraikan ulang tahun yang ke-60 dalam perniagaan, meneruskan warisan Mary Kay Ash dalam pemerkasaan wanita, dari dahulu, kini dan selamanya. (Grafik: Mary Kay Inc.) 


DALLAS, 7 Sept (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Kosmetik warna yang membuatkan kami teruja: jenama kecantikan ikonik dan syarikat keusahawanan global Mary Kay Inc. telah dinamakan sebagai Jenama Jualan Langsung #1 bagi Rangkaian Jagaan Kulit dan Kosmetik Warna di Dunia* oleh Euromonitor International. Penghormatan itu diberikan ketika syarikat meraikan ulang tahun yang ke-60 dalam perniagaan, meneruskan warisan Mary Kay Ash dalam memperkasakan wanita, dari dahulu, kini dan selamanya.

Euromonitor International memegang kedudukan sebagai penyedia utama dalam perisikan perniagaan global, analisis pasaran, dan wawasan pengguna dengan lebih daripada 50 tahun dalam menjalankan penyelidikan pasaran merentas 100+ negara. Pengiktirafan mereka terhadap Mary Kay bukan sahaja mengesahkan kualiti luar biasa jenama itu, tetapi juga menekankan kehadirannya yang meluas dan sentiasa berkembang pada peringkat global.

"Penghormatan yang luar biasa daripada Euromonitor ini seperti ceri di atas kek hari jadi kami,” kata Nathan Moore, Presiden Jualan dan Pemasaran Global di Mary Kay. “Ini mencerminkan komitmen kami terhadap kualiti dan inovasi, serta komuniti perunding kecantikan bebas kami yang luar biasa yang kekal sebagai nadi dan pendorong kami. Dedikasi dan keghairahan mereka telah melukis masa lalu, masa kini dan masa depan kita dengan warna kejayaan yang bertenaga.”
Mary Kay mempunyai komitmen yang mantap untuk mempromosikan kesihatan kulit, penyelidikan dan pembangunan, serta pemakanan. Jenama ini memiliki lebih daripada 1,600 paten merentas portfolio global, yang meliputi produk, teknologi dan reka bentuk pembungkusan.

“Kami baru sahaja bermula,” tambah Moore. “Walaupun ini merupakan pencapaian perniagaan yang luar biasa dan bercakap tentang kekuatan jenama kami, Mary Kay Ash mengajar kami untuk tidak mengambil mudah terhadap kejayaan kami. Ini adalah untuk pemerkasaan, inovasi dan kejayaan 60 tahun yang akan datang.”

*“Sumber Euromonitor International Limited; Kecantikan dan Penjagaan Diri Edisi 2023, nilai jualan pada harga jualan runcit (RSP), data 2022.” 

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=17430

No comments:

Post a Comment

XSOLLA MELANTIK ZORAN VASILJEV SEBAGAI NAIB PRESIDEN GLOBAL STRATEGIC PARTNERSHIPS

  (Grafik: Xsolla) Vasiljev Membawa Pengalaman Meluas dan Kepimpinan untuk Mendorong Pengembangan Global LOS ANGELES, 26 Sept (Bernama- BUSI...