Thursday, September 7, 2023

HILLSTONE NETWORKS DIIKTIRAF SEBAGAI PENERAJU PERTUMBUHAN DAN INOVASI NGFW DALAM LAPORAN FROST RADAR™ 2023

Menguasai Kedudukan dengan Kukuh di Arena NGFW



SANTA CLARA, Calif., 8 Sept (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Hillstone Networks, peneraju penyedia penyelesaian keselamatan siber, telah dinamakan sebagai peneraju inovasi dan pertumbuhan dalam Laporan Tembok Api Generasi Akan Datang Frost Radar™ 2023 (2023 Frost Radar™ Next Generation Firewalls Report).

Laporan Frost Radar™ 2023, yang dihasilkan oleh Frost & Sullivan, menawarkan analisis pasaran berwawasan yang menilai pemain industri melalui lensa strategi pertumbuhan, inovasi, pengalaman pelanggan dan bahagian pasaran. Laporan ini berfungsi sebagai sumber bernilai dengan objektif membantu perniagaan dalam membuat keputusan termaklum untuk keperluan penyelesaian tembok api generasi akan datang (NGFW) masing-masing.

“Kami berada dalam syarikat yang hebat dengan kemasukan kami sebagai peneraju dalam Laporan Frost Radar™ 2023,” ujar Tim Liu, Ketua Pegawai Teknologi (CTO) dan Pengasas Bersama di Hillstone Networks. “Apabila landskap teknologi yang lebih luas berkembang, begitu juga cabaran dalam melindungi infrastruktur digital kami. Pengiktirafan dalam laporan Frost Radar NGFW menegaskan semula dedikasi kami terhadap penyelesaian lanjutan kejuruteraan. Kami berbangga berada di barisan hadapan pembangunan tembok api generasi akan datang, apabila kehebatan teknikal bersilang dengan komitmen kami untuk memperkukuh pertahanan siber. Pengiktirafan ini hanya mendalamkan lagi keazaman kami untuk menganjak sempadan, berinovasi tanpa henti dan meningkatkan standard keselamatan rangkaian.”

Menurut Frost & Sullivan, konsep perimeter keselamatan telah berubah sepenuhnya disebabkan oleh pengkomputeran awan, kerja dari jauh, peranti tepi dan inisiatif transformasi digital yang lain. Pada hari ini NGFW kekurangan kebolehlihatan, kebolehskalaan dan keupayaan menetapkan dasar yang konsisten merentasi persekitaran kerja hibrid baharu ini. Ini bermaksud NGFW juga semakin berubah dalam keupayaan masing-masing. Frost menyatakan bahawa terdapat penggabungan dan pengembangan ke dalam penyelesaian keselamatan bersebelahan yang termasuk “rangkaian kawasan luas perisian tertakrif (SD-WAN), broker keselamatan akses awan (CASB), get laluan web selamat (SWG), akses rangkaian percaya sifar (ZTNA) dan NGFW ke dalam berkas SASE.”

Keluarga produk NGFW Hillstone Networks yang memenangi anugerah menyampaikan seni bina keselamatan sedia masa depan untuk menyesuaikan dengan pengembangan infrastruktur dan memacu pertumbuhan perniagaan. Kumpulan produk ini menyediakan asas untuk seni bina percaya sifar bagi menyokong teknologi baharu dan mempertahankan diri daripada serangan siber lanjutan. Tembok Api Generasi Akan Datang Siri A dan Siri X Hillstone menyampaikan perlindungan rangkaian berprestasi tinggi, keandalan tinggi dan berskala untuk perusahaan dan Penyedia Perkhidmatan, bersama keupayaan pengesanan dan pencegahan ancaman yang menyeluruh dan pintar bagi melindungi aset digital perusahaan.

Platform NGFW Hillstone juga merupakan asas untuk penyelesaian SD-WAN dan ZTNA Hillstone, menyampaikan perlindungan, kawalan dan penggabungan.

“Bersama bantuan enjin AI yang canggih, Hillstone memperkasa organisasi untuk menganalisis dan mengesan trafik yang disulitkan tanpa penyahsulitan, menambah baik kecekapan dan ketepatan keseluruhan pengesanan ancaman,” kata Martin Naydenov, Penganalisis Industri Kanan – Keselamatan Siber di Frost & Sullivan. “Hillstone memaparkan visi dan strategi pengembangan yang kukuh, menghayati Trend Mega global seperti pengkomputeran awan. Hasilnya, Hillstone terus melancarkan penyelesaian baharu, seperti Perlindungan Beban Kerja Awan (Cloud Workload Protection), bekerjasama dengan penyedia awan utama AWS dan Azure untuk menambah baik keselamatan merentasi persekitaran IT hibrid.”

Ketahui lebih lanjut tentang Tembok Api Generasi Akan Datang Hillstone di sini.

Maklumat Tentang Hillstone Networks

Hillstone Networks ialah peneraju dalam keselamatan siber, menyampaikan kelainan dan kepelbagaian perlindungan kepada syarikat pelbagai saiz, dari tepi ke awan dan merentasi mana-mana beban kerja. Pendekatan Keselamatan Siber Integratif Hillstone Networks membawa perlindungan, kawalan dan penggabungan kepada lebih daripada 26,000 perusahaan di seluruh dunia. www.hillstonenet.com.

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.

Individu untuk Dihubungi

Hubungan Media
Zeyao Hu
+1 4085086750
inquiry@hillstonenet.com

Sumber: Hillstone Networks

No comments:

Post a Comment

XSOLLA MELANTIK ZORAN VASILJEV SEBAGAI NAIB PRESIDEN GLOBAL STRATEGIC PARTNERSHIPS

  (Grafik: Xsolla) Vasiljev Membawa Pengalaman Meluas dan Kepimpinan untuk Mendorong Pengembangan Global LOS ANGELES, 26 Sept (Bernama- BUSI...