Genesys akan secara aktif membolehkan saluran tidak langsung dan langsung dengan gabungan Zoom Phone dan penyelesaian Genesys Cloud CX
SAN JOSE, Calif. dan SAN FRANCISCO, 7 Jun (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Zoom Video Communications, Inc. (NASDAQ: ZM) dan Genesys®, peneraju awan global dalam pengaturan pengalaman pelanggan, telah mengembangkan perkongsian mereka untuk membantu perniagaan menyampaikan pengalaman pelanggan yang mudah dengan membina integrasi mereka antara Zoom Phone dan Genesys Cloud CX™. Bersama-sama, tawaran itu menyediakan organisasi dengan pusat hubungan awan yang mudah dikonfigurasikan dan kaya dengan ciri serta penyelesaian komunikasi bersatu yang membolehkan pasukan bekerjasama dengan lebih baik untuk menyelesaikan keperluan pelanggan.
Perkongsian syarikat yang diperluaskan termasuk hubungan pergi ke pasaran apabila Genesys akan membolehkan saluran langsung dan tidak langsung globalnya untuk menyampaikan gabungan Zoom Phone serta penyelesaian Genesys Cloud CX.
InflowCX, penyedia perkhidmatan perundingan dan profesional untuk pusat hubungan, pengalaman pelanggan dan penyelesaian komunikasi bersatu, menyaksikan peningkatan potensi untuk organisasi menggunakan Zoom dan Genesys sebagai sebahagian daripada transformasi UCaaS dan CCaaS mereka.
Syarikat itu baru-baru ini membantu dua organisasi, penyedia penjagaan kesihatan pediatrik dan syarikat insurans kereta, melaksanakan tawaran bersepadu daripada Zoom dan Genesys. Matlamat kedua-dua organisasi ialah untuk memudahkan pekerja menyampaikan maklumat antara pengguna pusat hubungan dan bidang perniagaan yang lain supaya pelanggan dan pesakit dapat dilayan dengan lebih lancar, sama ada mereka memanggil melalui telefon, berinteraksi melalui saluran digital atau hadir ke pejabat.
Ketua Pegawai Hasil InflowCX, Mike Dolloff berkata, "Hari ini, perniagaan tidak mahu menghadapi aliran kerja yang lapuk dan mengecewakan hanya untuk mengalihkan interaksi pelanggan antara susunan teknologi. Dengan bekerjasama, Zoom dan Genesys sedang menyelesaikan halangan besar bagi kebanyakan pelanggan kami, merapatkan komunikasi merentasi seluruh organisasi dan meningkatkan pengalaman pekerja dan pelanggan. Di seluruh industri dan tanpa mengira saiz syarikat, kami sentiasa mendengar daripada perniagaan bahawa kehadiran dan ketersediaan direktori antara Zoom Phone dan Genesys Cloud adalah penting untuk memperkasakan pekerja untuk membawa pelanggan kepada sumber yang betul dalam masa nyata."
SAN JOSE, Calif. dan SAN FRANCISCO, 7 Jun (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Zoom Video Communications, Inc. (NASDAQ: ZM) dan Genesys®, peneraju awan global dalam pengaturan pengalaman pelanggan, telah mengembangkan perkongsian mereka untuk membantu perniagaan menyampaikan pengalaman pelanggan yang mudah dengan membina integrasi mereka antara Zoom Phone dan Genesys Cloud CX™. Bersama-sama, tawaran itu menyediakan organisasi dengan pusat hubungan awan yang mudah dikonfigurasikan dan kaya dengan ciri serta penyelesaian komunikasi bersatu yang membolehkan pasukan bekerjasama dengan lebih baik untuk menyelesaikan keperluan pelanggan.
Perkongsian syarikat yang diperluaskan termasuk hubungan pergi ke pasaran apabila Genesys akan membolehkan saluran langsung dan tidak langsung globalnya untuk menyampaikan gabungan Zoom Phone serta penyelesaian Genesys Cloud CX.
InflowCX, penyedia perkhidmatan perundingan dan profesional untuk pusat hubungan, pengalaman pelanggan dan penyelesaian komunikasi bersatu, menyaksikan peningkatan potensi untuk organisasi menggunakan Zoom dan Genesys sebagai sebahagian daripada transformasi UCaaS dan CCaaS mereka.
Syarikat itu baru-baru ini membantu dua organisasi, penyedia penjagaan kesihatan pediatrik dan syarikat insurans kereta, melaksanakan tawaran bersepadu daripada Zoom dan Genesys. Matlamat kedua-dua organisasi ialah untuk memudahkan pekerja menyampaikan maklumat antara pengguna pusat hubungan dan bidang perniagaan yang lain supaya pelanggan dan pesakit dapat dilayan dengan lebih lancar, sama ada mereka memanggil melalui telefon, berinteraksi melalui saluran digital atau hadir ke pejabat.
Ketua Pegawai Hasil InflowCX, Mike Dolloff berkata, "Hari ini, perniagaan tidak mahu menghadapi aliran kerja yang lapuk dan mengecewakan hanya untuk mengalihkan interaksi pelanggan antara susunan teknologi. Dengan bekerjasama, Zoom dan Genesys sedang menyelesaikan halangan besar bagi kebanyakan pelanggan kami, merapatkan komunikasi merentasi seluruh organisasi dan meningkatkan pengalaman pekerja dan pelanggan. Di seluruh industri dan tanpa mengira saiz syarikat, kami sentiasa mendengar daripada perniagaan bahawa kehadiran dan ketersediaan direktori antara Zoom Phone dan Genesys Cloud adalah penting untuk memperkasakan pekerja untuk membawa pelanggan kepada sumber yang betul dalam masa nyata."
ZOOM DAN GENESYS MENGUMUMKAN PERJANJIAN STRATEGIK YANG DITEMPATKAN SECARA UNIK DI SEKITAR ZOOM TELEPHONE UNTUK MENINGKATKAN KERJASAMA DAN PENGALAMAN PELANGGAN
No comments:
Post a Comment