Persidangan akan mempertemukan pemimpin di dalam industri gaya dan kecantikan untuk bercakap mengenai fesyen, kecantikan, reka bentuk kostum, pemerkasaan wanita, kemapanan dan banyak lagi.
LOS ANGELES & SEATTLE, 21 Mei (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Apa yang bermula sebagai satu cara bagi komuniti gaya untuk berkumpul ketika pandemik itu menghentikan industri tersebut secara tiba-tiba telah berkembang menjadi satu daripada pertemuan terbesar bagi industri fesyen di seluruh dunia. Sekarang, dengan kehidupan kembali hampir normal di Amerika Syarikat dan di luar negara, Sidang Kemuncak Gaya dan Kecantikan Musim Bunga Digital Glamhive pada 22 Mei akan menjadi sidang kemuncak digital 100% yang terakhir. Glamhive akan melancarkan semua acara pada masa hadapan sebagai satu pengalaman fizikal-digital hibrid.
Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini:
https://www.businesswire.com/news/home/20210520005908/en/
Sidang Kemuncak Musim Bunga itu akan menjadi pengalaman digital global kelima bagi syarikat itu dan akan sekali lagi mengumpulkan kalangan profesional industri dan peminat kecantikan dan gaya untuk membincangkan gaya musim bunga, penjagaan kulit pada bulan-bulan yang lebih sejuk, memulakan di dalam perniagaan fesyen dan lebih banyak lagi.
Acara bertiket sepanjang hari itu akan menampilkan 19 panel dengan lebih 66 orang penceramah. Berikut adalah satu gambaran keseluruhan mengenai tajuk-tajuk yang akan dibahaskan oleh barisan penceramah terkemuka itu.
TAJUK-TAJUK:
LOS ANGELES & SEATTLE, 21 Mei (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Apa yang bermula sebagai satu cara bagi komuniti gaya untuk berkumpul ketika pandemik itu menghentikan industri tersebut secara tiba-tiba telah berkembang menjadi satu daripada pertemuan terbesar bagi industri fesyen di seluruh dunia. Sekarang, dengan kehidupan kembali hampir normal di Amerika Syarikat dan di luar negara, Sidang Kemuncak Gaya dan Kecantikan Musim Bunga Digital Glamhive pada 22 Mei akan menjadi sidang kemuncak digital 100% yang terakhir. Glamhive akan melancarkan semua acara pada masa hadapan sebagai satu pengalaman fizikal-digital hibrid.
Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini:
https://www.businesswire.com/news/home/20210520005908/en/
Sidang Kemuncak Musim Bunga itu akan menjadi pengalaman digital global kelima bagi syarikat itu dan akan sekali lagi mengumpulkan kalangan profesional industri dan peminat kecantikan dan gaya untuk membincangkan gaya musim bunga, penjagaan kulit pada bulan-bulan yang lebih sejuk, memulakan di dalam perniagaan fesyen dan lebih banyak lagi.
Acara bertiket sepanjang hari itu akan menampilkan 19 panel dengan lebih 66 orang penceramah. Berikut adalah satu gambaran keseluruhan mengenai tajuk-tajuk yang akan dibahaskan oleh barisan penceramah terkemuka itu.
TAJUK-TAJUK:
- Siapa yang Membuat Ini? Bagaimana Produk-produk yang Bersumberkan Kemapanan Memperkasakan Wanita Dengan Setiap Pembelian
- Gaya 411: Di dalam Dunia Penggayaan
- Reka Bentuk Kostum Kontemporari: Peranan itu, Cabaran itu, Dan Pengaruhnya Terhadap Fesyen
- Laporan Permaidani Merah
- Wawancara Eksklusif “Seorang Bintang Dilahirkan” dengan Ahli Astrologi Susan Miller
- Temu ramah eksklusif dengan Pereka Kostum Bridgerton, Ellen Mirojnick
- Bagaimana Cara untuk Membuat Tanggapan Pertama yang Hebat Setiap Kali
- Membina Jenama untuk Kreatif & Usahawan
Semasa panel Siapa yang Membuat Ini? Bagaimana Produk-produk yang Bersumberkan Kemapanan Memperkasakan Wanita Dengan Setiap Pembelian, Ketua Pegawai Pemasaran bagi Mary Kay Inc., Sheryl Adkins-Green, akan mengadakan satu perbincangan mengenai asal-usul barang di dalam setiap almari kita — dan bagaimana kita dapat mengenali dengan lebih baik orang yang membawa pembaharuan di sebalik gaya fesyen itu. Ahli panel termasuk Jane Mosbacher, Pengasas dan Ketua Pegawai Eksekutif bagi TO THE MARKET; Matilda Payne Boakye-Ansah, Pereka, Aktivis Ekologi, Usahawan Sosial, Pengasas bagi MH Couture dan Pengasas Bersama bagi Xtreme Upcycle; Christelle C. Paul, Pengasas dan Pengarah bagi Atelier Calla; dan Tara Swennen, penggaya selebriti.
“Kita memiliki satu peluang pada setiap hari untuk membuat pilihan yang membantu melindungi persekitaran kita,” kata Sheryl Adkins-Green, “dan adalah penting untuk mengetahui tentang orang dan produk-produk yang boleh membuat perbezaan itu.”
HOS BERSAMA
Stephanie Sprangers - Pengasas & Ketua Pegawai Eksekutif, Glamhive
Johnny Wujek – Penggaya Selebriti & Pereka Kostum kepada Katy Perry dan Mariah Carey
Nicole Chavez - Penggaya Selebriti kepada Kristen Bell dan Jessica Simpson
Andrew Fitzsimons – Pereka fesyen rambut selebriti kepada keluarga Kardashian
Claire Sulmers – Pengasas + Ketua Pegawai Eksekutif bagi Fashion Bomb Daily
PENCERAMAH:
Penceramah kami adalah penggaya selebriti, artis solekan, dan pembuat imej yang bekerja dengan nama-nama terbesar di Hollywood dan seterusnya, termasuk Kristen Stewart, Angelina Jolie, Matthew McConaughey, Emily Blunt, Gabrielle Union, Zendaya, Sophie Turner, Amanda Seyfried, Margot Robbie, Lupita Nyong’o, Emma Watson, Rosie Huntington-Whiteley, Claire Danes, Carmen Electra.
PENGGAYA SELEBRITI:
Jen Rade, Tara Swennen, Jessica Paster, Nicole Chavez, Sonia Young, Dana Asher Levine, Mimi Lombardo, Joiee Thorpe, Franzy Staedter.
ARTIS SOLEKAN SELEBRITI + PEREKA FESYEN RAMBUT:
Sheridan Ward, Katey Denno, Matin Maulawizada, Christian Wood, Halley Brisker, Larry Sims
PEMUDAH CARA:
Brian Underwood (Majalah Oprah), Brooke Jaffe, (Penske Media), Alexis Bennett (Vogue), Sarah Ball (Majalah PEOPLE), Flavia Nunez (Real Simple), Alana Peden (StyleCaster) dan Sheryl Adkins-Green (Mary Kay Inc.)
Tiket ke persidangan itu adalah $149 bagi tiket sepanjang hari. Penaja pembentangan bagi Sidang Kemuncak Gaya dan Kecantikan Musim Bunga Digital itu adalah Mary Kay Inc. dan Mary Kay Global Design Studio.
Untuk maklumat lanjut, sila layari https://www.glamhive.com/live
Maklumat mengenai Glamhive: Glamhive telah diasaskan oleh usahawan Stephanie Sprangers pada tahun 2017 dengan visi untuk mendemokrasikan gaya peribadi dan berdasarkan premis itu bahawa keyakinan yang hadir dengan glamor tidak boleh eksklusif hanya untuk golongan kaya dan terkenal.
Pengalaman menggaya dalam talian itu menawarkan kepada siapa sahaja yang mempunyai akses sambungan Wi-Fi kepada penggaya akan memberi mereka sokongan yang mereka perlukan untuk menjadi versi terbaik bagi diri mereka. Bagi penggaya, ia adalah satu platform hujung-ke-hujung yang lancar untuk membantu mereka mengembangkan rangkaian mereka dan perniagaan mereka, boleh dikatakan 100%.
Maklumat mengenai Mary Kay
Satu daripada pemecah glass ceiling yang asal atau yang merujuk kepada kesukaran kaum wanita untuk naik pangkat ke peringkat lebih tinggi, Mary Kay Ash telah mengasaskan syarikat kecantikan beliau hampir 60 tahun yang lalu dengan tiga matlamat: membangunkan peluang-peluang yang berbaloi untuk wanita, menawarkan produk-produk yang sangat menarik, dan menjadikan dunia sebuah tempat yang lebih baik. Impian itu telah berkembang untuk menjadi sebuah syarikat bernilai berbilion dolar dengan berjuta-juta anggota tenaga jualan persendirian di hampir 40 buah negara. Mary Kay berdedikasi untuk melabur di dalam sains di sebalik kecantikan dan untuk menghasilkan penjagaan kulit, kosmetik warna, makanan tambahan dan wangi-wangian yang berinovatif. Mary Kay komited untuk memperkasakan wanita dan keluarga mereka dengan bekerjasama dengan organisasi dari seluruh dunia, dengan memberi tumpuan kepada menyokong penyelidikan kanser, melindungi mangsa yang terselamat daripada penderaan rumah tangga, mencantikkan komuniti kita, dan menggalakkan anak-anak untuk mengejar impian mereka. Visi asal Mary Kay Ash terus bersinar — selangkah demi selangkah.
http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=14563
No comments:
Post a Comment