Tuesday, November 24, 2020

'POP-UP BTS : MAP OF THE SOUL' MEMBUKA PINTU MEREKA DI ASIA


 

PAJU, Korea Selatan, 24 Nov (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Kedai pop up baharu BTS ‘BTS POP-UP : MAP OF THE SOUL’  telah dimulakan mulai 14 November merentasi tujuh buah negara dan wilayah di ONLINE STORE ASIA (Indonesia, Malaysia, Filipina, Singapura, Taiwan, Thailand, Vietnam).


Siaran media ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini:  https://www.businesswire.com/news/home/20201122005100/en/
 
Big Hit IP, sebuah perbadanan bebas yang menerajui perniagaan IP Big Hit Entertainment, yang sebelum ini mengendalikan satu bentuk baharu bagi pengalaman kompleks ruang di bawah nama 'BTS POP-UP: HOUSE OF BTS' pada Oktober 2019. Pada kali ini, kedai pop up baharu itu yang mengambil konsep daripada album studio keempat BTS MAP OF THE SOUL: 7 yang dikeluarkan pada Februari telah tiba dekat sangat dengan tempat tinggal peminat.

BTS POP-UP : MAP OF THE SOUL ONLINE STORE ASIA itu telah dibuka pada 14 November di laman web eksklusif yang dipanggil morningKall ((2020btspopupasia.morningkall.com) dan ia berjalan dengan jayanya.

Pop-up itu menawarkan sehingga 300 produk yang berbeza termasuk tetapi tidak terhad kepada pakaian, alat tulis, dan barangan rumah. Ia juga memaparkan produk yang mempunyai trek b-side bagi MAP OF THE SOUL: 7 sebagai satu tema utama. Kedai dalam talian itu merancang untuk memperkenalkan produk baharu pada setiap minggu mengikut jadual. Barangan seperti pakaian, aksesori, dan pelbagai barangan yang menggunakan logo BTS dan produk yang menampilkan tema lagu seperti ‘Black Swan’ dan ‘ON’, juga semakin popular.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=14017

No comments:

Post a Comment

DARI BAHAN API FOSIL KE MASA DEPAN HIJAU: OXFORD DAN EBC FINANCIAL GROUP BINCANG APA YANG MENGHALANG KITA

EBC Financial Group dan Jabatan Ekonomi Oxford University merungkai halangan kepada kemajuan iklim, meneroka cukai karbon, pembaharuan subsi...