Tuesday, April 11, 2023

CICPE KETIGA DIBUKA UNTUK MENYUNTIK DORONGAN BAHARU KEPADA PERUSAHAAN DI SELURUH DUNIA

AsiaNet 99908


Table

Foto yang diambil pada 10 April, 2023 ini menunjukkan satu pemandangan di luar tempat acara bagi Ekspo Produk Pengguna Antarabangsa China (CICPE) ke-3 di Haikou.


HAIKOU, China, 12 April, 2023 /Xinhua-AsiaNet/--

Pelabuhan perdagangan bebas terbesar China membawa masuk pameran kebangsaan tahunan mereka ketika Ekspo Produk Pengguna Antarabangsa China (CICPE) ke-3 selama enam hari dibuka pada 10 April di Haikou di Wilayah Hainan.
 
Dengan bertemakan "Kongsi Peluang-peluang Terbuka dan Mencipta Bersama sebuah Kehidupan yang Lebih Baik", CICPE tahun ini menyasarkan untuk membina sebuah pameran global dan platform perdagangan untuk produk pengguna dan menyediakan peluang-peluang kepada perusahaan dari seluruh dunia untuk berkongsi pasaran China itu.

Kawasan pameran bagi Ekspo ini adalah 120,000 meter persegi, termasuk 80,000 meter persegi bagi kawasan pameran antarabangsa. Lebih 3,300 jenama pengguna dari lebih 60 buah negara dan wilayah dipamerkan di CICPE tahun ini, dan lebih 300 jenama dijadual untuk mengeluarkan lebih 1,000 produk baharu.

Itali adalah negara tetamu kehormat bagi CICPE tahun ini, dengan mempamerkan 147 jenama di dalam bidang fesyen, reka bentuk, makanan dan minuman, automotif, hotel, kapal layar, barang kemas dan kategori lain. Pempamer Itali berharap untuk memanfaatkan Ekspo itu untuk memperkenalkan produk-produk Itali yang berkualiti kepada pengguna China dan mewujudkan lebih banyak kenalan baharu di pasaran China.

Perusahaan terkemuka dari Amerika Syarikat, Jerman, Perancis, Jepun, dsb. muncul pada Ekspo ini. Kumpulan Volkswagen (China) membuat penampilan sulung, dengan membawa Porsche, Bentley dan model bintang mereka yang lain; Kahl dari Jerman memperkenalkan mesin pembersihan wap di dalam bidang elektronik pengguna; Kumpulan Estee Lauder, Kumpulan Shiseido, Kumpulan Coty, Kumpulan L'Oreal mempamerkan jenama wangi-wangian mewah mereka, dengan menunjukkan inovasi "kecantikan" bagi Ekspo itu.

Lebih-lebih lagi, selain China, 10 lagi negara anggota RCEP sedang menyertai Ekspo tahun ini, termasuk Jepun, Korea Selatan, Thailand, Vietnam dalam bentuk astaka negara. Lebih 2,000 pembeli dari 35 buah negara dan wilayah seperti Korea Selatan, Vietnam, Indonesia, Thailand, menghadiri Ekspo itu untuk tujuan pemerolehan.
 
Sumber: Ekspo Produk Pengguna Antarabangsa China
 
Pautan Lampiran Imej:
 
   Pautan: https://iop.asianetnews.net/view-attachment?attach-id=439704
 
     Kapsyen: Foto yang diambil pada 10 April, 2023 ini menunjukkan satu pemandangan di luar tempat acara bagi Ekspo Produk Pengguna Antarabangsa China (CICPE) ke-3 di Haikou.

No comments:

Post a Comment

DARI BAHAN API FOSIL KE MASA DEPAN HIJAU: OXFORD DAN EBC FINANCIAL GROUP BINCANG APA YANG MENGHALANG KITA

EBC Financial Group dan Jabatan Ekonomi Oxford University merungkai halangan kepada kemajuan iklim, meneroka cukai karbon, pembaharuan subsi...