LOS ANGELES, 18 Okt (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Sejak tahun 1981, GUESS telah mempunyai satu visi tunggal mengenai ‘cara Amerika’ dan sebuah arkib reka bentuk dan fotografi yang sangat besar.
Nicolai Marciano telah membawa jurugambar Eli Russell Linnetz untuk membayangkan semula GUESS USA, sub-jenama GUESS yang berpangkalan di California. Direka oleh Nicolai Marciano, koleksi pakaian itu berinovasi dan memancarkan estetika Amerika Barat. Fotografi diarahkan oleh Linnetz – visi beliau secara intrinsik diselitkan dengan tenaga dan sikap Americana.
Setakat Musim Luruh 2022, koleksi itu diedarkan secara eksklusif melalui rakan global GUESS USA Slam Jam, yang memberi perkhidmatan kepada peruncit terpilih di seluruh dunia.
“Diinspirasikan oleh Ikonografi Amerika bagi kempen GUESS yang awal, koleksi itu dipenuhi dengan kepingan yang anda akan dapati di butik kecil-kecilan di tepi jalan di Amerika. Kulit yang distres, denim pudar, bulu yang dilunturkan oleh matahari dan perkakasan yang merekah dengan cat.” — NICOLAI MARCIANO.
Perkongsian bersinergi ini mencipta sebuah koleksi yang dinilai tinggi yang memanfaatkan ke dalam arkib GUESS USA yang luas. Dengan mengambil inspirasi daripada satu-satu yang ditemui di atelier GUESS yang direka pada tahun 80-an, 90-an dan 2000-an, tiada satu pun daripada karya ini pernah didorong untuk pengeluaran — sehinggalah sekarang.
Sejak kempen pemasaran terawal mereka, GUESS telah memperjuangkan medium fotografi yang mempelopori satu bentuk baharu bagi pengiklanan dan penjenamaan. Kadangkala tidak memaparkan sebarang pakaian, iklan ikonik itu menjual satu gaya hidup dan impian Amerika — satu tema yang menonjol juga terdapat di dalam karya Eli Russell Linnetz.
“GUESS telah sentiasa menggunakan fotografi untuk menceritakan kisah-kisah yang menakjubkan — kisah yang bukan sahaja menjual pakaian tetapi satu sikap dan tenaga yang mengujakan.” — ELI RUSSELL LINNETZ.
Adalah penting bagi GUESS untuk bekerjasama dengan pihak lain yang berkongsi visi mereka tentang cara Amerika. Semua fotografi telah dilaksanakan secara peribadi oleh Eli Russell Linnetz, yang memberikan perhatian terlatih beliau untuk mendokumentasikan kempen FA22 jenama itu.
Bersandarkan kepada visi Eli Russell Linnetz untuk membayangkan semula sebuah visual yang lebih besar bagi arkib fotografi GUESS — Nicolai Marciano, Linnetz dan Slam Jam bekerjasama untuk menentukan satu generasi baharu bagi keseksian dan sikap yang memperluaskan sempadan.
Nicolai Marciano telah membawa jurugambar Eli Russell Linnetz untuk membayangkan semula GUESS USA, sub-jenama GUESS yang berpangkalan di California. Direka oleh Nicolai Marciano, koleksi pakaian itu berinovasi dan memancarkan estetika Amerika Barat. Fotografi diarahkan oleh Linnetz – visi beliau secara intrinsik diselitkan dengan tenaga dan sikap Americana.
Setakat Musim Luruh 2022, koleksi itu diedarkan secara eksklusif melalui rakan global GUESS USA Slam Jam, yang memberi perkhidmatan kepada peruncit terpilih di seluruh dunia.
“Diinspirasikan oleh Ikonografi Amerika bagi kempen GUESS yang awal, koleksi itu dipenuhi dengan kepingan yang anda akan dapati di butik kecil-kecilan di tepi jalan di Amerika. Kulit yang distres, denim pudar, bulu yang dilunturkan oleh matahari dan perkakasan yang merekah dengan cat.” — NICOLAI MARCIANO.
Perkongsian bersinergi ini mencipta sebuah koleksi yang dinilai tinggi yang memanfaatkan ke dalam arkib GUESS USA yang luas. Dengan mengambil inspirasi daripada satu-satu yang ditemui di atelier GUESS yang direka pada tahun 80-an, 90-an dan 2000-an, tiada satu pun daripada karya ini pernah didorong untuk pengeluaran — sehinggalah sekarang.
Sejak kempen pemasaran terawal mereka, GUESS telah memperjuangkan medium fotografi yang mempelopori satu bentuk baharu bagi pengiklanan dan penjenamaan. Kadangkala tidak memaparkan sebarang pakaian, iklan ikonik itu menjual satu gaya hidup dan impian Amerika — satu tema yang menonjol juga terdapat di dalam karya Eli Russell Linnetz.
“GUESS telah sentiasa menggunakan fotografi untuk menceritakan kisah-kisah yang menakjubkan — kisah yang bukan sahaja menjual pakaian tetapi satu sikap dan tenaga yang mengujakan.” — ELI RUSSELL LINNETZ.
Adalah penting bagi GUESS untuk bekerjasama dengan pihak lain yang berkongsi visi mereka tentang cara Amerika. Semua fotografi telah dilaksanakan secara peribadi oleh Eli Russell Linnetz, yang memberikan perhatian terlatih beliau untuk mendokumentasikan kempen FA22 jenama itu.
Bersandarkan kepada visi Eli Russell Linnetz untuk membayangkan semula sebuah visual yang lebih besar bagi arkib fotografi GUESS — Nicolai Marciano, Linnetz dan Slam Jam bekerjasama untuk menentukan satu generasi baharu bagi keseksian dan sikap yang memperluaskan sempadan.
No comments:
Post a Comment