Thursday, February 10, 2022

NIELSENIQ: 60% DARIPADA PELANCARAN SEMULA PRODUK TIDAK MEMBUAHKAN HASIL

NielsenIQ BASES memperkenalkan satu produk baharu untuk membantu jenama kekal relevan.
BASES Renovator ialah satu penyelesaian berinovatif yang membantu jenama kekal mendahului pesaing mereka.

CHICAGO, 10 Feb (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Di seluruh dunia, lebih daripada 230,000 produk baharu dilancarkan setiap tahun, bagaimanapun, hanya 8% daripada pengguna komited dengan jenama semasa mereka, menurut penyelidikan NielsenIQ. Untuk kekal relevan dalam persekitaran persaingan ini yang sentiasa berubah, jenama-jenama perlu menyesuaikan diri atau menghadapi risiko untuk hilang bahagian pasaran mereka. Walau bagaimanapun, jika jenama-jenama menunggu terlalu lama untuk berkembang, ia mungkin sudah terlambat.

NielsenIQ sentiasa menginovasikan penawaran produk mereka bagi menyediakan kepada pelanggan dengan wawasan yang boleh diambil tindakan yang membolehkan mereka membuat keputusan yang cekap dan bermaklumat. Kami tahu bahawa 60% daripada pelancaran semula tidak pulih daripada arah aliran menurun mereka, justeru kami telah membangunkan satu penyelesaian baharu yang berinovatif yang akan menyediakan kepada jenama dengan analisis yang komprehensif dan wawasan yang lebih pantas untuk membantu mereka menyesuaikan produk sedia ada mereka kepada arah aliran pengguna dan faktor pasaran yang pelbagai.

BASES Renovator mengimbangi keperluan untuk menyesuaikan diri sambil mengukuhkan prestasi jenama melalui sebuah platform perisian interaktif dan pantas. Dengan menggunakan sebuah metodologi yang sedang menunggu kelulusan paten, BASES Renovator menggabungkan kedua-dua penilaian konteks kompetitif luaran dan dalaman. Wawasan yang terhasil memberikan satu gambaran yang jelas tentang cara membuat perubahan akan memberi kesan kepada kesejahteraan kewangan, interaksi yang kompetitif dan pandangan strategik bagi jenama itu pada masa hadapan. Selain itu, BASES Renovator mencapai hasil ini dalam separuh daripada masa yang diperlukan oleh penyelesaian tradisional yang lain.

NIELSENIQ: 60% DARIPADA PELANCARAN SEMULA PRODUK TIDAK MEMBUAHKAN HASIL

No comments:

Post a Comment

DARI BAHAN API FOSIL KE MASA DEPAN HIJAU: OXFORD DAN EBC FINANCIAL GROUP BINCANG APA YANG MENGHALANG KITA

EBC Financial Group dan Jabatan Ekonomi Oxford University merungkai halangan kepada kemajuan iklim, meneroka cukai karbon, pembaharuan subsi...