Wednesday, October 7, 2020

EXPEREO MEMPEROLEH GLOBALINTERNET DAN MENGUKUHKAN KEPIMPINAN GLOBAL DALAM PASARAN PERKHIDMATAN INTERNET TERURUS

AMSTERDAM, 7 Okt (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- pembekal penyelesaian Internet, akses Awan dan SD-WAN utama dunia, Expereo, telah mengumumkan pemerolehan Globalinternet, pembekal global bagi perkhidmatan akses Internet terurus. Pemerolehan ini mengukuhkan kepimpinan Expereo dalam menyediakan penyelesaian Internet Global dan ketersambungan rangkaian terurus kepada rakan kongsi dan pelanggan korporat multinasionalnya.

Keupayaan Globalinternet meningkatkan lagi trajektori pertumbuhan pantas Expereo, berikutan pemerolehan platform kecerdasan ketersambungan, Comsave awal tahun ini. Pelaburan ini bukan sahaja membuktikan visi syarikat yang disokong oleh APAX Partners, tetapi juga mencerminkan cita-citanya untuk menerajui revolusi dalam rangkaian berasaskan Internet Global, apabila akses Internet diringkaskan, dioptimumkan dan dapat dicapai di seluruh dunia.

“Ini merupakan peralihan yang semula jadi dan menarik bagi kedua-dua syarikat,” kata Irwin Fouwels, CEO Expereo “Pandemik COVID-19 telah mempercepat proses transformasi digital apabila perusahaan menilai semula strategi perangkaian mereka. Dengan gabungan keupayaan Globalinternet dan Expereo membolehkan kami menyokong kedua-dua pelanggan perusahaan dan rakan kongsi pembekal perkhidmatan terurus (MSP) dengan berkesan dan pada skala, memanfaatkan Internet dipertingkat dan perkhidmatan akses awan dan pengalaman pelanggan digital utama terbaik dalam kelasnya yang tunggal,” jelas Fouwels.

“Penggabungan dengan Expereo akan mengukuhkan dan mempercepat keupayaan digital kita dalam menyediakan perkhidmatan Internet yang diuruskan, sementara menambahkan pilihan perkhidmatan lanjut untuk pelanggan kita seperti perkhidmatan akses awan yang dipertingkat,” kata Kees Bos, CEO Globalinternet.

Transformasi digital pada tunjang strategi perniagaan

Penggunaan pantas aplikasi berdasarkan awan dan teknologi SD-WAN meletakkan WAN berdasarkan Internet di pusat model perniagaan syarikat multinasional. Expereo komited untuk meringkaskan penyumberan dan pengurusan penyelesaian rangkaian sedemikian, sambil memastikan pengalaman pelanggan yang luar biasa untuk memenuhi keperluan rakan kongsi MSP dan klien multinasional MSP.

“Pemerolehan Globalinternet membuktikan komitmen Expereo untuk menyediakan penyelesaian ketersambungan rangkaian dan akses Awan yang tiada tandingannya kepada pelanggan kita. Kami ingin memastikan bahawa kami akan terus memperoleh keyakinan mereka dengan memenuhi permintaan mereka dan meningkatkan keupayaan perkhidmatan kami,” simpul Fouwels.

Perihal Globalinternet

Globalinternet ialah pembekal akses Internet terurus yang menawarkan akses Internet gred perniagaan di seluruh dunia kepada pembawa, MSP dan perusahaan. Diasaskan pada 2012, dengan ibu pejabat di Amsterdam, dan pejabat di Sao Paulo dan Manila, Globalinternet membolehkan transformasi rangkaian perusahaan.

Twitter | LinkedIn

Perihal Expereo

Expereo merupakan pembekal utama bagi penyelesaian rangkaian terurus, termasuk ketersambungan Internet Global, SD-WAN dan perkhidmatan Pecutan Awan. Expereo merupakan rakan kongsi dipercayai oleh 30% daripada syarikat Fortune 500 dan menguasakan syarikat perusahaan dan laman kerajaan di seluruh dunia, membantu peningkatan produktiviti setiap perniagaan dengan prestasi Internet yang fleksibel dan optimum.

Twitter | Linkedin

Perihal Apax Partners

Expereo diperoleh oleh Apax Partners pada tahun 2018.

Apax Partners ialah firma ekuiti persendirian utama Eropah. Dengan pengalaman lebih daripada 45 tahun, Apax Partners menyediakan dana ekuiti jangka panjang untuk membina dan mengukuhkan syarikat bertaraf dunia. Dana yang diuruskan dan dinasihati oleh Apax Partners melebihi €4 bilion. Dana ini dilaburkan dalam syarikat pasaran pertengahan yang berkembang pesat merentasi empat sektor pengkhususan: Teknologi & Telekom, Pengguna, Penjagaan Kesihatan, dan Perkhidmatan.

@ApaxPartners_Fr

www.apax.fr

© Expereo 2020

Conor McGee
contact@grammatikagency.com

SUMBER: Expereo

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment

FALCON 2: TECHNOLOGY INNOVATION INSTITUTE UAE MELANCARKAN SIRI MODEL AI BAHARU, YANG BERPRESTASI LEBIH BAIK DARIPADA LLAMA 3 BAHARU META

•  Siri Falcon 2 melancarkan Model AI yang bersifat Sumber Terbuka, Berbilang bahasa dan  Berbilang modal – dan merupakan satu-satunya Model...