AsiaNet 0200498
OTSU, Jepun, 6 Nov., 2024 /Kyodo JBN/ --
Nippon Electric Glass Co., Ltd., "NEG," yang beribu pejabat di Otsu, Jepun, telah mengumumkan sebuah nama dan logo baharu bagi rangkaian produk gentian kaca kalis alkali (ARG Fiber) mereka. Ini mewakili satu peringkat baharu di dalam sejarah lebih 40 tahun bagi ARG Fiber, yang pada masa ini telah menyumbang kepada banyak projek seni bina dan kejuruteraan awam.
Logo: https://cdn.kyodonewsprwire.jp/prwfile/release/M106496/202410258779/_prw_PI2fl_lp9uq331.jpg
Imej: https://cdn.kyodonewsprwire.jp/prwfile/release/M106496/202410258779/_prw_PI1fl_472YDyr2.jpeg
Maklumat mengenai nama baharu "WizARG (TM)" dan konsep jenama itu
WizARG (TM) dicipta daripada "Wizard" dan "ARG Fiber." Ia menyampaikan rasa kebebasan untuk mencipta secara magis. NEG akan terus melindungi kreativiti dan nilai bagi seni bina, kejuruteraan awam dan pelbagai jenis arca lain di seluruh dunia.
Ciri-ciri bagi WizARG (TM)
- Pengalaman dan pencapaian
Selama lebih 40 tahun, WizARG (TM) telah digunakan secara meluas di dalam bidang pembinaan dan kejuruteraan awam.
- Buatan Jepun
WizARG (TM) dibangunkan dan dihasilkan berpangkalan di Jepun. NEG menyediakan satu bekalan yang stabil dari lokasi jualan mereka di seluruh dunia.
- Barisan produk yang luas
NEG membangunkan pelbagai bentuk dan mencadangkan produk yang sesuai dengan aplikasi pelanggan mereka.
- Rintangan alkali yang tinggi
WizARG (TM) mengandungi peratusan zirkonia yang tinggi, yang meningkatkan ketahanannya terhadap alkali dalam komposit simen.
- Cadangan bagi kaedah pembinaan
Dalam kaedah semburan, NEG boleh memberikan spesifikasi yang optimum oleh syarikat rakan kongsi.
NEG telah mengeluarkan dan menjual ARG Fiber selama lebih 40 tahun. Dengan pencapaian dan pengalaman mereka, serta pengenalan bagi sebuah nama dan logo produk baharu, syarikat itu berhasrat untuk menyediakan kepada pelanggan dengan produk yang lebih memenuhi keperluan mereka. Tambahan pula, NEG akan berkembang secara aktif di dalam pasaran global dan menyediakan kualiti dan kebolehpercayaan produk kepada pelanggan di seluruh dunia.
Syarikat itu akan terus berusaha untuk pertumbuhan yang lestari sambil menyasarkan untuk meningkatkan kepuasan pelanggan. Selain itu, melalui pengenalan sebuah nama dan logo baharu, ia akan mencapai pengembangan selanjutnya dan mengukuhkan diri sebagai sebuah syarikat terkemuka di dalam pasaran global.
Untuk maklumat lanjut mengenai konsep dan ciri-ciri: https://info.neg.co.jp/kyjsefaveifao
Sumber: Nippon Electric Glass Co., Ltd.
Wednesday, November 6, 2024
NAMA DAN LOGO BAHARU DIUMUMKAN UNTUK RANGKAIAN PRODUK GENTIAN KACA KALIS ALKALI OLEH NIPPON ELECTRIC GLASS
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
DARI BAHAN API FOSIL KE MASA DEPAN HIJAU: OXFORD DAN EBC FINANCIAL GROUP BINCANG APA YANG MENGHALANG KITA
EBC Financial Group dan Jabatan Ekonomi Oxford University merungkai halangan kepada kemajuan iklim, meneroka cukai karbon, pembaharuan subsi...
-
KUALA LUMPUR, 17 Feb (Bernama) -- Lembaga Hasil Dalam Negeri Malaysia (LHDNM) ingin memaklumkan bahawa mulai 1 Februari 2020 Pusat Pempros...
-
BEIJING, 31 Jan., 2024 /Xinhua-AsiaNet/-- Sebagai sebahagian daripada satu siri acara yang menandakan ulang tahun ke-60 penubuhan hubungan d...
-
ACT Abu Dhabi dibuka untuk perniagaan (Foto: AETOSWire) ABU DHABI, Emiriah Arab Bersatu, 16 Mei (Bernama- BUSINESS WIRE ) -- Arabian Chemic...
No comments:
Post a Comment