Pengurusan Kebolehpercayaan Sumo Logic melengkapkan pemimpin perniagaan dengan data kritikal untuk mengimbangkan kelajuan inovasi dengan kebolehpercayaan perkhidmatan
REDWOOD CITY, Calif., 14 Sept (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Sumo Logic (NASDAQ: SUMO), platform analisis SaaS untuk membolehkan aplikasi natif awan (cloud-native) yang boleh dipercayai dan selamat, pada hari ini telah mengumumkan ketersediaan am Pengurusan Kebolehpercayaan Sumo Logic. Pengurusan Kebolehpercayaan membolehkan pembangun, SRE dan pasukan DevOps untuk mengurus kebolehpercayaan aplikasi misi kritikal mereka dengan menerima pakai metodologi Objektif Tahap Perkhidmatan (SLO). Pengumuman tersebut telah dibuat semasa persidangan pengguna Illuminate 2022 tahunan yang keenam syarikat itu yang sedang diadakan secara maya pada 13-14 September.
Pengurusan Kebolehpercayaan merupakan suatu keupayaan baharu Kebolehcerapan (Observability) Sumo Logic yang membantu organisasi menerima pakai pendekatan yang lebih baik pada asasnya, untuk mengukur dan memperbaik kebolehpercayaan aplikasi teragih. Pendekatan ini memberikan tumpuan pada kebolehpercayaan aplikasi daripada perspektif pengguna akhir, dan bukan pemantauan dan pemberitahuan amaran bagi keseluruhan infrastruktur, perkhidmatan dan komponen aplikasi yang terlibat dalam gerak balas.
“Pengurusan Kebolehpercayaan Sumo Logic mengalihkan tumpuan pada kebolehpercayaan daripada komponen teknologi dasar ke arah pengalaman pengguna. Tindakan ini membolehkan perkaitan kebimbangan perniagaan dengan tingkah laku teknologi. Dengan memudahkan penjajaran antara pemilik dan pembangun aplikasi, Pengurusan Kebolehpercayaan digunakan pada asasnya sebagai rancangan induk yang diperlukan untuk mengurus pada peringkat perniagaan berbanding dengan peringkat isyarat,” ujar Erez Barak, VP Pembangunan Produk untuk Kebolehcerapan, Sumo Logic. “Organisasi kini boleh mendapatkan rentak optimum untuk mengimbangkan halaju inovasi dengan kebolehpercayaan perkhidmatan, dan menukar pengukuran SLO menjadi pemahaman yang boleh diambil tindakan untuk menunaikan janji prestasinya kepada pelanggan.”
Baca blog: Memikirkan Semula Pengurusan Kebolehpercayaan: Bagaimana Penjajaran Prestasi Teknologi Dengan Hasil Perniagaan Mendorong Pembuatan Keputusan Yang Lebih Baik
REDWOOD CITY, Calif., 14 Sept (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Sumo Logic (NASDAQ: SUMO), platform analisis SaaS untuk membolehkan aplikasi natif awan (cloud-native) yang boleh dipercayai dan selamat, pada hari ini telah mengumumkan ketersediaan am Pengurusan Kebolehpercayaan Sumo Logic. Pengurusan Kebolehpercayaan membolehkan pembangun, SRE dan pasukan DevOps untuk mengurus kebolehpercayaan aplikasi misi kritikal mereka dengan menerima pakai metodologi Objektif Tahap Perkhidmatan (SLO). Pengumuman tersebut telah dibuat semasa persidangan pengguna Illuminate 2022 tahunan yang keenam syarikat itu yang sedang diadakan secara maya pada 13-14 September.
Pengurusan Kebolehpercayaan merupakan suatu keupayaan baharu Kebolehcerapan (Observability) Sumo Logic yang membantu organisasi menerima pakai pendekatan yang lebih baik pada asasnya, untuk mengukur dan memperbaik kebolehpercayaan aplikasi teragih. Pendekatan ini memberikan tumpuan pada kebolehpercayaan aplikasi daripada perspektif pengguna akhir, dan bukan pemantauan dan pemberitahuan amaran bagi keseluruhan infrastruktur, perkhidmatan dan komponen aplikasi yang terlibat dalam gerak balas.
“Pengurusan Kebolehpercayaan Sumo Logic mengalihkan tumpuan pada kebolehpercayaan daripada komponen teknologi dasar ke arah pengalaman pengguna. Tindakan ini membolehkan perkaitan kebimbangan perniagaan dengan tingkah laku teknologi. Dengan memudahkan penjajaran antara pemilik dan pembangun aplikasi, Pengurusan Kebolehpercayaan digunakan pada asasnya sebagai rancangan induk yang diperlukan untuk mengurus pada peringkat perniagaan berbanding dengan peringkat isyarat,” ujar Erez Barak, VP Pembangunan Produk untuk Kebolehcerapan, Sumo Logic. “Organisasi kini boleh mendapatkan rentak optimum untuk mengimbangkan halaju inovasi dengan kebolehpercayaan perkhidmatan, dan menukar pengukuran SLO menjadi pemahaman yang boleh diambil tindakan untuk menunaikan janji prestasinya kepada pelanggan.”
Baca blog: Memikirkan Semula Pengurusan Kebolehpercayaan: Bagaimana Penjajaran Prestasi Teknologi Dengan Hasil Perniagaan Mendorong Pembuatan Keputusan Yang Lebih Baik
No comments:
Post a Comment