Enjin kecerdasan buatan baharu ialah kemajuan terbesar di dalam ujian formulasi produk dalam tempoh 70 tahun
CHICAGO, 28 Sept (Bernama-BUSINESS WIRE) -- NielsenIQ BASES, peneraju dunia di dalam pembangunan produk dan inovasi baharu, dengan sukacitanya ingin mengumumkan satu kejayaan di dalam cara produk diuji, disaring dan dioptimumkan dengan menggunakan AI Produk Kreatif BASES. AI Produk Kreatif BASES telah dibina dengan menggunakan lebih 100 model dan algoritma, mencipta sebuah enjin kecerdasan buatan yang boleh meramal prestasi dan mengenal pasti cara-cara baharu untuk mengoptimumkan produk.
Pelancaran bagi AI Produk Kreatif BASES adalah satu langkah penting ke hadapan di dalam generasi seterusnya bagi peralatan yang membolehkan pelanggan untuk membangunkan produk baharu yang menarik bagi pengguna. AI Produk Kreatif BASES telah dilatih menggunakan ujian pengguna khusus di 35 buah negara, menilai lebih 11,000 produk dalam pasaran untuk mengenal pasti kesukaan pengguna, profil deria dan data demografi. NielsenIQ terus berusaha untuk melatih AI Produk Kreatif BASES, dengan produk-produk baharu ditambah pada enjin AI pada setiap minggu.
“AI Produk Kreatif BASES ialah kemajuan terbesar di dalam pembangunan produk dalam masa lebih 60 tahun,” kata Chris Sinclair, Ketua Global bagi Pengoptimuman Produk di NielsenIQ BASES. “Pelanggan kami menemui cara-cara kreatif baharu untuk menambah baik formulasi produk yang tidak dapat dilakukan oleh penyelidikan sebelum ini. Ia adalah satu pendekatan yang lebih bijak, tangkas, menjimatkan kos dan kreatif untuk membuat formulasi produk yang menggembirakan pengguna.”
Kajian pengoptimuman AI Produk Kreatif BASES boleh dijalankan pada sekurang-kurangnya 20 sampel bagi setiap produk yang diuji, sekali gus menjimatkan kos penyelidikan dan pembangunan serta meningkatkan kecekapan ketika menggunakan pandangan daripada kategori makanan dan minuman global. Di samping itu, pengoptimuman boleh dijalankan bagi produk individu di sehingga 35 buah negara, mengalihkan keluar fasa penyelidikan yang meluas dengan memperoleh keputusan dalam masa sepantas dua minggu.
Kejayaan di dalam tempat pasaran hari ini memerlukan pandangan yang dinamik untuk bersaing di dalam industri runcit yang pesat. Dengan pengalaman lebih 40 tahun, BASES ialah standard emas untuk pengkonsepan, penilaian produk dan pengoptimuman.
Maklumat mengenai NielsenIQ
NielsenIQ, sebuah syarikat perkhidmatan maklumat global, menyampaikan standard emas di dalam pengukuran pengguna dan peruncitan, melalui pemahaman yang paling berkaitan, lengkap dan boleh diambil tindakan berhubung pengguna global, saluran pelbagai arah yang berkembang. NielsenIQ ialah sumber keyakinan bagi industri yang kami layani dan sebagai perintis yang menentukan abad seterusnya bagi pengukuran pengguna dan peruncitan. Data kami, pandangan yang berkaitan dan analitik ramalan mengoptimumkan prestasi CPG dan syarikat-syarikat peruncitan, dengan membawa mereka lebih dekat lagi kepada komuniti yang mereka layani dan membantu untuk memperkasakan pertumbuhan mereka.
NielsenIQ, sebuah syarikat portfolio Advent International, mempunyai operasi di lebih 90 buah pasaran, meliputi lebih daripada 90% penduduk dunia. Untuk maklumat lanjut, sila layari NielsenIQ.com.
Lihat versi sumber di businesswire.com:
https://www.businesswire.com/news/home/20220927005555/en/
Hubungi
Perhubungan Media
Amerika Utara: Gillian Mosher (gillian.mosher@nielseniq.com)
Amerika Latin: Ari Rodriguez (ari.rodriguez@nielseniq.com)
Asia Pasifik: Tarini Mathur Kaul (tarini.mathurkaul@nielseniq.com)
Eropah: Julia Mayer (julia.mayer@nielseniq.com).
China: Hana Hu (hana.hu@nielseniq.com)
Sumber : NielsenIQ
Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.
http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=16348
No comments:
Post a Comment