![]() |
Penanggung Insurans Kesihatan Australia Memilih Boomi dan Atturra Untuk Menyediakan Pengalaman Kesihatan Yang Diperibadikan (Grafik: Business Wire) |
Penanggung insurans kesihatan Australia mempertingkatkan pemperibadian, meningkatkan nilai ahli dan menyokong pematuhan perniagaan dengan rangka kerja data yang berhubungan
CHESTERBROOK, Pa., 19 Julai (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Boomi™, peneraju ketersambungan dan automasi pintar, hari ini mengumumkan bahawa Peoplecare, sebuah dana bersama insurans kesihatan Australia, telah melaksanakan Platform Boomi AtomSphere™ untuk menyampaikan pengalaman ahli yang lebih baik dan insurans kesihatan yang diperibadikan dengan data yang berhubungan, tepat dan boleh diakses.
Siaran akhbar ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini:
https://www.businesswire.com/news/home/20220718005014/en/
“Kami bangga untuk menjadikan insurans kesihatan mudah dan mengutamakan nilai bagi memastikan ahli kami dapat memaksimumkan perlindungan mereka. Kaedah komunikasi legasi kami tertumpu kepada ahli yang menghubungi pusat hubungan kami, namun rakyat Australia pada hari ini adalah celik teknologi dan menuntut pengalaman pelbagai saluran merentasi platform dan peranti,” kata Joanne Williams, peneraju penyelesaian perusahaan, Peoplecare. “Kami memilih Boomi untuk membantu membolehkan layan diri digital yang baharu, di samping mengukuhkan pusat hubungan kami yang sedia ada bagi mereka yang masih mahu bercakap dengan seseorang. Boomi membantu kami membuka titik buta kami, memperkasakan kami untuk menyediakan komunikasi yang lebih diperibadikan dan proaktif kepada ahli kami mengenai dasar-dasar mereka.”
CHESTERBROOK, Pa., 19 Julai (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Boomi™, peneraju ketersambungan dan automasi pintar, hari ini mengumumkan bahawa Peoplecare, sebuah dana bersama insurans kesihatan Australia, telah melaksanakan Platform Boomi AtomSphere™ untuk menyampaikan pengalaman ahli yang lebih baik dan insurans kesihatan yang diperibadikan dengan data yang berhubungan, tepat dan boleh diakses.
Siaran akhbar ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini:
https://www.businesswire.com/news/home/20220718005014/en/
“Kami bangga untuk menjadikan insurans kesihatan mudah dan mengutamakan nilai bagi memastikan ahli kami dapat memaksimumkan perlindungan mereka. Kaedah komunikasi legasi kami tertumpu kepada ahli yang menghubungi pusat hubungan kami, namun rakyat Australia pada hari ini adalah celik teknologi dan menuntut pengalaman pelbagai saluran merentasi platform dan peranti,” kata Joanne Williams, peneraju penyelesaian perusahaan, Peoplecare. “Kami memilih Boomi untuk membantu membolehkan layan diri digital yang baharu, di samping mengukuhkan pusat hubungan kami yang sedia ada bagi mereka yang masih mahu bercakap dengan seseorang. Boomi membantu kami membuka titik buta kami, memperkasakan kami untuk menyediakan komunikasi yang lebih diperibadikan dan proaktif kepada ahli kami mengenai dasar-dasar mereka.”
No comments:
Post a Comment