Friday, October 4, 2024

QUANTIOS MENGAMBIL ALIH KLEA; MEMPERCEPAT AUTOMASI DALAM PERKHIDMATAN KORPORAT

LONDON, 4 Okt (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Quantios, penyedia penyelesaian SaaS global untuk Pengurusan Kekayaan dan Perkhidmatan Korporat, dengan sukacitanya mengumumkan bahawa syarikat itu telah menyempurnakan pengambilalihan Klea, alat pengurusan entiti undang-undang (LEM) yang dikuasakan AI.

Dipimpin oleh pasukan pengurusan yang sangat berpengalaman, Klea telah membina platform berinovatif untuk menguruskan acara berkanun korporat yang kerap diadakan dengan berkesan bagi pangkalan pelanggan global. Alat kerjasama Klea menyediakan sumber kebenaran tunggal, memperkemas kerja kesetiausahaan korporat untuk pasukan undang-undang dan memberikan akses kepada data entiti dalam masa nyata yang tepat. Beribu pejabat di Belgium, syarikat itu menawarkan kepakaran undang-undang di lebih 100 negara, menjadikannya pelengkap utama kepada jangkauan global bagi penyelesaian SaaS Quantios.

Disokong oleh Hg dan EQT, Quantios komited untuk menerajui transformasi digital bagi penyedia perkhidmatan pengurusan amanah dan korporat (TCSP). Dengan menggabungkan alat pengurusan entiti undang-undang yang didayakan AI Klea bersama perisian Quantios, pasukan undang-undang korporat dan penyedia perkhidmatan berbilang pelanggan kini akan mempunyai akses kepada penyelesaian aliran kerja automatik yang menyeluruh.

No comments:

Post a Comment

DUCK CREEK TECHNOLOGIES DIISYTIHAR SEBAGAI PENERAJU DALAM GARTNER® 2024 MAGIC QUADRANT™ BAGI PLATFORM TERAS INSURANS SAAS P&C, AMERIKA UTARA

Diiktiraf bagi Kesempurnaan Visi dan Keupayaan untuk Melaksanakan BOSTON, 21 Okt (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) --  Duck Creek Technologies, sebua...