Saturday, October 12, 2024

IRIUSRISK BEKERJASAMA DENGAN ADAM SHOSTACK UNTUK MENYAMPAIKAN PERKHIDMATAN BIMBINGAN PEMODELAN ANCAMAN

 ·  Adam Shostack akan mengetuai bimbingan tersebut dengan pasukan yang dipilih sendiri, yang direka bentuk untuk membantu meningkatkan kemahiran pemodelan ancaman pelanggan ke peringkat seterusnya.

·  Shostack merupakan pakar terkemuka dalam pemodelan ancaman, yang telah menghasilkan Alat Pemodelan Ancaman Microsoft SDL (v3) dan menulis buku Threat Modeling: Designing for Security dan Threats: What Every Engineer Should Learn from Star Wars.
 
ATLANTA, 10 Okt (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- IriusRisk, sebuah platform Pemodelan Ancaman Terbuka yang terkemuka di dunia, telah mengumumkan perkongsian dengan Shostack + Associates untuk membantu pelanggan membina dan mengekalkan budaya mengutamakan keselamatan melalui pemodelan ancaman yang berkesan.

Sebagai sebahagian daripada perkongsian tersebut, Adam Shostack, perintis, perunding dan penulis tentang pemodelan ancaman, serta pasukannya di Shostack + Associates akan menyampaikan sesi bimbingan bagi membantu pengguna memahami pemodelan ancaman untuk menambah baik reka bentuk selamat, yang akan melengkapi kursus latihan sedia ada tentang cara menggunakan platform pemodelan ancaman automatik IriusRisk. 

Bimbingan tersebut akan menawarkan sama ada 1-3 sesi pengajaran langsung dalam tempoh seminggu atau sesi maya mampu diri, dengan fokus untuk memastikan setiap ahli pasukan mempunyai kemahiran teknikal untuk memahami dan melaksanakan pemodelan ancaman serta prinsip Secure By Design. Apabila disampaikan kepada seluruh pasukan, bimbingan tersebut direka bentuk untuk mewujudkan garis dasar yang konsisten antara individu baharu dalam pemodelan ancaman dan individu yang telah belajar melalui perantisan, kursus lain atau mungkin pendekatan belajar sendiri. 

No comments:

Post a Comment

DUCK CREEK TECHNOLOGIES DIISYTIHAR SEBAGAI PENERAJU DALAM GARTNER® 2024 MAGIC QUADRANT™ BAGI PLATFORM TERAS INSURANS SAAS P&C, AMERIKA UTARA

Diiktiraf bagi Kesempurnaan Visi dan Keupayaan untuk Melaksanakan BOSTON, 21 Okt (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) --  Duck Creek Technologies, sebua...