Friday, October 18, 2024

BETULKAN DAN GANTIKAN: KIOXIA MEMPERKENALKAN SSD E1.S EDSFF PCIE 5.0 NVME UNTUK PERSEKITARAN AWAN DAN PENSKALA HIPER

 

SSD E1.S EDSFF Siri KIOXIA XD8 PCIe 5.0 NVMe untuk Persekitaran Awan dan Penskala Hiper (Foto: Business Wire)

Siri KIOXIA XD8 Baharu Menambah Baik Prestasi, Menawarkan Pelbagai Kapasiti dan Pilihan Faktor Bentuk

TOKYO, 17 Okt (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Kioxia Corporation, peneraju dunia dalam penyelesaian memori, pada hari ini mengumumkan ketersediaan SSD E1.S Faktor Bentuk Standard Perusahaan dan Pusat Data (EDSFF) Siri KIOXIA XD8 PCIe® 5.0 baharu. Pemacu baharu ialah generasi ketiga SSD E1.S daripada Kioxia dan mematuhi spesifikasi PCIe 5.0 (32 GT/s x 4) dan NVMeTM  2.0, serta menyokong spesifikasi SSD Pusat Data Projek Komput Terbuka (OCP) NVMe v2.5(1).

Direka bentuk untuk persekitaran awan dan penskala hiper, Siri KIOXIA XD8 memenuhi permintaan yang semakin meningkat untuk prestasi yang lebih tinggi, kecekapan dipertingkat dan kebolehskalaan yang lebih besar di pusat data. Pemacu baharu ini memperkasa penyedia perkhidmatan awan penskala hiper untuk mengoptimumkan infrastruktur masing-masing, memberikan prestasi yang unggul sambil mengekalkan kecekapan operasi.

Tersedia dalam kapasiti 1.92, 3.84 dan 7.68 terabait (TB), pemacu penilaian Siri KIOXIA XD8 kini dijadikan sampel untuk pelanggan terpilih.

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=18599

No comments:

Post a Comment

DUCK CREEK TECHNOLOGIES DIISYTIHAR SEBAGAI PENERAJU DALAM GARTNER® 2024 MAGIC QUADRANT™ BAGI PLATFORM TERAS INSURANS SAAS P&C, AMERIKA UTARA

Diiktiraf bagi Kesempurnaan Visi dan Keupayaan untuk Melaksanakan BOSTON, 21 Okt (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) --  Duck Creek Technologies, sebua...