Infosys Dinamakan Rakan Inovasi Digital Rasmi
Perkongsian Termasuk Penciptaan Pusat Arahan di The Garden – Akan Menyampaikan Kemas Kini Operasi Masa Nyata untuk Meningkatkan Pengalaman Peminat
Infosys Akan Juga Meningkatkan Penglibatan Peminat Melalui Statistik Permainan Mendalam bagi New York Knicks dan Rangers
NEW YORK, 18 Nov (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Madison Square Garden Sports Corp. (NYSE: MSGS) (“MSG Sports”), Madison Square Garden Entertainment Corp. (NYSE: MSGE) (“MSG Entertainment”) dan Infosys (NYSE: INFY), sebuah peneraju dunia di dalam perkhidmatan dan perundingan digital generasi akan datang, hari ini mengumumkan satu Perkongsian Pemasaran Tandatangan berbilang tahun – menjadikan Infosys sebagai Rakan Inovasi Digital Rasmi bagi harta MSG utama termasuk New York Knicks, New York Rangers dan Madison Square Garden Arena.
Infosys Akan Juga Meningkatkan Penglibatan Peminat Melalui Statistik Permainan Mendalam bagi New York Knicks dan Rangers
NEW YORK, 18 Nov (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Madison Square Garden Sports Corp. (NYSE: MSGS) (“MSG Sports”), Madison Square Garden Entertainment Corp. (NYSE: MSGE) (“MSG Entertainment”) dan Infosys (NYSE: INFY), sebuah peneraju dunia di dalam perkhidmatan dan perundingan digital generasi akan datang, hari ini mengumumkan satu Perkongsian Pemasaran Tandatangan berbilang tahun – menjadikan Infosys sebagai Rakan Inovasi Digital Rasmi bagi harta MSG utama termasuk New York Knicks, New York Rangers dan Madison Square Garden Arena.
Siaran akhbar ini mempunyai ciri-ciri multimedia. Lihat siaran lengkap di sini: https://www.businesswire.com/news/home/20211117005291/en/
Sebagai sebahagian daripada kerjasama ini, MSG Entertainment dan Infosys akan mewujudkan sebuah pusat arahan digital di dalam The Garden, yang menampilkan platform perkhidmatan dan platform teknologi Infosys. Melalui pengeluaran data dan analitik yang berterusan, pusat arahan itu akan menyediakan kakitangan di tapak dengan pengawasan masa nyata yang dipertingkatkan bagi operasi acara. Wawasan bernilai ini akan membolehkan kakitangan MSG untuk membuat keputusan segera bagi membantu menyampaikan pengalaman peminat yang lebih cekap dan lancar. Di samping itu, tetamu akan mempunyai akses untuk memilih data secara langsung, bagi membolehkan mereka memilih segala-galanya daripada pintu masuk/keluar yang terbaik kepada pilihan makanan dan minuman yang paling mudah.
“Madison Square Garden mengalu-alukan berjuta-juta orang setiap tahun dan satu daripada keutamaan kami yang paling penting ialah mencari cara baharu untuk menyampaikan suatu pengalaman bertaraf dunia kepada setiap seorang daripada mereka, sehingga ke butiran paling kecil – perkongsian Infosys ini membantu kami melakukan perkara itu ,” kata Andrew Lustgarten, Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif bagi MSG Sports dan Presiden bagi MSG Entertainment. “Infosys berkongsi visi kami untuk menggunakan data dan analitik bagi meningkatkan pengalaman tetamu, dan kami tidak boleh lebih teruja kerana mereka menyertai kami dalam satu perkongsian yang begitu penting dan bersepadu.”
Sebagai sebahagian daripada kerjasama ini, MSG Entertainment dan Infosys akan mewujudkan sebuah pusat arahan digital di dalam The Garden, yang menampilkan platform perkhidmatan dan platform teknologi Infosys. Melalui pengeluaran data dan analitik yang berterusan, pusat arahan itu akan menyediakan kakitangan di tapak dengan pengawasan masa nyata yang dipertingkatkan bagi operasi acara. Wawasan bernilai ini akan membolehkan kakitangan MSG untuk membuat keputusan segera bagi membantu menyampaikan pengalaman peminat yang lebih cekap dan lancar. Di samping itu, tetamu akan mempunyai akses untuk memilih data secara langsung, bagi membolehkan mereka memilih segala-galanya daripada pintu masuk/keluar yang terbaik kepada pilihan makanan dan minuman yang paling mudah.
“Madison Square Garden mengalu-alukan berjuta-juta orang setiap tahun dan satu daripada keutamaan kami yang paling penting ialah mencari cara baharu untuk menyampaikan suatu pengalaman bertaraf dunia kepada setiap seorang daripada mereka, sehingga ke butiran paling kecil – perkongsian Infosys ini membantu kami melakukan perkara itu ,” kata Andrew Lustgarten, Presiden dan Ketua Pegawai Eksekutif bagi MSG Sports dan Presiden bagi MSG Entertainment. “Infosys berkongsi visi kami untuk menggunakan data dan analitik bagi meningkatkan pengalaman tetamu, dan kami tidak boleh lebih teruja kerana mereka menyertai kami dalam satu perkongsian yang begitu penting dan bersepadu.”
No comments:
Post a Comment