Tuesday, April 2, 2024

PENAMPILAN KEENAM PADA FORUM BOAO UNTUK ASIA: YILI MENUNJUKKAN KECERGASAN INOVATIF KEPADA DUNIA

 


BOAO, China, 1 April, 2024 /Xinhua-AsiaNet/--

Dari 26 Mac sehingga 29 Mac, Forum Boao untuk Asia sekali lagi telah berlangsung, dengan Kumpulan Yili dijemput buat kali keenam untuk mengambil bahagian di dalam acara besar ini, untuk mempamerkan kekuatan inovatif mereka yang diasaskan kepada kualiti.
 
Semasa forum ini, Liu Chunxi, Presiden Eksekutif bagi Kumpulan Yili, telah mengadakan perbincangan dan pertukaran yang mendalam dengan hadirin yang lain mengenai tema bagi "Meningkatkan Inovasi Korporat". Liu Chunxi berkata, "Yili menerima cabaran pasaran, terus menerus menerajui industri itu melalui inovasi, dan merebut kesempatan daripada inovasi teknologi global, dan menyokong pembangunan yang berkualiti tinggi di dalam industri tenusu. Yili juga merebut peluang di dalam era semasa, mencipta nilai melalui inovasi, membangunkan ramuan yang lebih berkhasiat dan satu rangkaian produk makanan yang pelbagai, yang membolehkan dunia untuk berkongsi kesihatan."

http://mrem.bernama.com/mrembm/viewsm.php?idm=18022

No comments:

Post a Comment

GRADIANT MELANCARKAN BAHAN KIMIA CURE UNTUK INDUSTRI PENTING DUNIA

Portfolio menyeluruh lebih 300 formulasi kimia proprietari dengan kepakaran di lapangan dan perkhidmatan bertaraf dunia yang meningkatkan ke...