Saturday, April 13, 2024

KUMPULAN BANLE MELAPORKAN KEPUTUSAN KEWANGAN 2023 DAN MENGANJURKAN WEBINAR PELABUR

HONG KONG, 12 April (Bernama-GLOBE NEWSWIRE) -- Banle Group (Nasdaq: BANL), sebuah syarikat logistik bahan api marin ternama di Asia Pasifik, mengumumkan hari ini bahawa mereka akan memfailkan laporan tahunan mereka pada Borang 20-F untuk tahun berakhir pada 31 Disember 2023 pada hari Khamis, 18 April 2024.

Kumpulan Banle akan mengadakan Webinar Pelabur pada hari Selasa, 23 April 2024, pada pukul 9:00 pagi waktu EST. Semasa webinar, Encik Teck Lim Chia, Pengerusi & Ketua Pegawai Eksekutif Banle dan Encik Raymond Chiu, Ketua Pegawai Kewangan Banle akan membincangkan strategi perniagaan Kumpulan dan perkembangan terkini.

Pendaftaran untuk webinar kini dibuka. Para analis dan pelabur yang ingin menyertai webinar dijemput untuk mendaftar melalui pautan berikut: https://edge.media-server.com/mmc/p/uy27zdjf.

Perihal CBL International Limited

Ditubuhkan pada tahun 2015, CBL International Limited (Nasdaq: BANL) ialah kenderaan penyenaraian Kumpulan Banle, sebuah syarikat logistik bahan api marin terkemuka di rantau Asia Pasifik. Kami komited untuk menyediakan penyelesaian sehenti kepada pelanggan untuk mengisi minyak kapal. Aktiviti perniagaan Kumpulan Banle tertumpu terutamanya kepada lebih 55 pelabuhan utama meliputi Jepun, Korea, China, Hong Kong, Taiwan, Vietnam, Malaysia, Singapura, Thailand, Turki dan Belgium. Kumpulan tersebut secara aktif mempromosikan penggunaan bahan api alternatif dan dianugerahkan dengan pensijilan ISCC EU dan ISCC Plus.

CBL INTERNATIONAL LIMITED
(Diperbadankan di Kepulauan Cayman dengan liabiliti terhad)

Untuk mendapatkan maklumat lanjut, sila hubungi:

CBL International Limited

E-mel: investors@banle-intl.com

SUMBER: CBL International Limited

--BERNAMA

No comments:

Post a Comment

GRADIANT MELANCARKAN BAHAN KIMIA CURE UNTUK INDUSTRI PENTING DUNIA

Portfolio menyeluruh lebih 300 formulasi kimia proprietari dengan kepakaran di lapangan dan perkhidmatan bertaraf dunia yang meningkatkan ke...