Saturday, March 2, 2024

NIQ MEMPERKASAKAN PELANGGAN DAN RAKAN KONGSI DENGAN PELANCARAN BAHAGIAN MEDIA GLOBAL

CHICAGO, 1 Mac (Bernama-BUSINESS WIRE) -- NIQ sebuah syarikat kecerdasan pengguna terkemuka di dunia, dengan sukacitanya mengumumkan pelancaran Bahagian Media baharu, inisiatif strategik yang direka khas untuk meningkatkan nilai yang diambil pengiklan daripada usaha pemasaran mereka dan membolehkan rakan kongsi menyokong pelanggan pengiklan kami. Langkah ini menegaskan komitmen berterusan NIQ untuk menyediakan kepada pelanggan Full View™ dan memperkukuhkan kemampuan pemasaran mereka.


Mengetuai Bahagian Media Global ialah Lana Busignani, seorang pakar yang berpengalaman dengan rekod prestasi yang mengagumkan dalam mendorong strategi merentasi pelbagai produk media. Terdahulu bersama Quotient Technology Inc., Lana membawa pengalaman meluasnya untuk memimpin inisiatif strategik ini, berdasarkan tujuh tahun di Nielsen Media, pertama kali memimpin Keberkesanan Pemasaran global dan kemudian berkhidmat sebagai pengurus besar perkhidmatan media antarabangsa. Dengan kekayaan pengalaman dalam penyelidikan pasaran, termasuk 15 tahun di IPSOS memimpin kecerdasan pengiklanan global, Lana berada dalam kedudukan yang baik untuk memacu kejayaan Bahagian Media NIQ.

No comments:

Post a Comment

DARI BAHAN API FOSIL KE MASA DEPAN HIJAU: OXFORD DAN EBC FINANCIAL GROUP BINCANG APA YANG MENGHALANG KITA

EBC Financial Group dan Jabatan Ekonomi Oxford University merungkai halangan kepada kemajuan iklim, meneroka cukai karbon, pembaharuan subsi...