Tuesday, March 5, 2024

HYTERA MEMPERKENALKAN RANGKAIAN PRODUK RADIO DUA HALA BOLEH DIPAKAI DAN SIRI S

 



Table

Hytera Memperkenalkan Radio Dua Hala Perniagaan Siri S untuk Perniagaan Kecil dan Sederhana (Foto: Business Wire)


SHENZHEN, China, 6 Mac (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Hytera Communications (SZSE: 002583), pembekal global terkemuka bagi teknologi dan penyelesaian komunikasi profesional, dengan bangganya memperkenalkan inovasi terbaharunya: radio dua hala perniagaan Siri S. Barisan produk terobosan ini merevolusikan faktor bentuk radio dua hala, memenuhi keperluan perniagaan kecil dan sederhana (PKS) dengan fleksibiliti dan gaya yang tiada tandingan.

Siri S yang baru dilancarkan terdiri daripada model S1 miniS1, dan S1 Pro masing-masing mempunyai ergonomik yang luar biasa, operasi intuitif dan audio yang jernih. Disokong oleh penyelidikan pengguna yang meluas, cerapan pasaran dan kepakaran kejuruteraan Hytera, model ini mentakrifkan semula reka bentuk konvensional radio dan membawa kefungsian serba boleh untuk pengguna daripada hospitaliti, runcit dan seterusnya.

S1 mini: Padat Namun Berkuasa

Disesuaikan untuk perniagaan seperti kedai butik, dan restoran, radio dua hala mini S1 menggabungkan padatan dengan prestasi yang mantap. Reka bentuknya yang anggun, dengan saiz yang serupa seperti gincu, memastikan pencerobohan dan beban yang minimum semasa giliran kerja. Dengan pilihan pemakaian yang fleksibel, pengguna boleh menyepitnya pada pakaian seragam atau memakainya dengan tali pinggang untuk kemudahan tambahan.

Dilengkapi dengan paparan HD mini, S1 mini menyediakan maklumat penting seperti nombor saluran, ID dan paras bateri dengan pantas. Dengan antena luaran, meliputi julat komunikasi dalaman yang mengagumkan seluas 10,000 meter persegi, memudahkan peyambungan yang lancar di tempat kerja. Butang push-to-talk (PTT) di hadapan radio dan alat dengar ultra-ringan menjadikan panggilan PTT mudah dan selesa, memupuk persekitaran yang produktif dan mengutamakan pelanggan.

S1: Kecekapan Ditakrifkan Semula

Direka bentuk untuk memenuhi permintaan unik sektor runcit, S1 meningkatkan kecekapan komunikasi dengan butang dwi PTT, yang membantu kaki tangan runcit bercakap dengan salah satu daripada dua kumpulan siap sedia dengan pemilihan manual. Menghubungkan pasukan dan jabatan yang berbeza dengan lancar, S1 membolehkan maklum balas pantas kepada pertanyaan dan permintaan pelanggan. Tersedia dalam warna putih mutiara dan kelabu metalik, S1 sebati dengan pakaian profesional, mempamerkan budi bicara dan gaya. Reka bentuknya yang ringan dan hayat bateri yang panjang memastikan operasi yang tidak terganggu, membolehkan kaki tangan menumpukan pada penyampaian perkhidmatan pelanggan yang luar biasa.

S1 Pro: Tempat Fungsi Bertemu Fesyen

Direka untuk hotel dan resort, S1 Pro melambangkan keanggunan dan profesionalisme. Diilhamkan oleh lajur Doric klasik, reka bentuknya memancarkan kecanggihan dan kehalusan. Paparan OLED 1.8 inci menjadikan ikon, nombor dan teks penting boleh diakses dengan mudah. Dengan teknologi pembatalan hingar AI yang terkemuka, S1 Pro memastikan kejelasan audio yang unggul dalam senario yang mencabar. Atendan, valet, penyambut tetamu dan keselamatan boleh mendengar dan didengari apabila mereka dikehendaki menyelaraskan maklumat serta-merta. Dengan Mod Bisikan, kakitangan boleh berkomunikasi secara berhemah tanpa mengganggu suasana tenang, meningkatkan pengalaman tetamu secara keseluruhan.

Mengenai Hytera

Hytera Communications Corporation Limited (SZSE: 002583) ialah pembekal global terkemuka bagi teknologi dan penyelesaian komunikasi profesional. Dengan keupayaan suara, video dan data, kami menyediakan sambungan yang lebih pantas, selamat dan lebih serba boleh untuk pengguna perniagaan dan misi kritikal. Kami menjadikan dunia lebih cekap dan selamat dengan membolehkan pelanggan kami mencapai lebih banyak dalam kedua-dua operasi harian dan tindak balas kecemasan.

Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.

Galeri Multimedia/Foto Sedia Ada:
https://www.businesswire.com/news/home/53904513/en

Hubungi

lele.yao@hytera.com
 
Sumber: Hytera

No comments:

Post a Comment

ASIA PASIFIK PERLU MENGEMBANGKAN TEKNOLOGI RENDAH KARBON DENGAN PANTAS BAGI MENGURANGKAN PELEPASAN KARBON: BLACK & VEATCH

  Di Future Energy Asia, peneraju kejuruteraan, pembinaan dan perundingan global akan mencadangkan kepelbagaian amalan terbaik antarabangsa ...