Norths Collective Memperibadikan Pengalaman 61,000 Ahli, Mempercepat Pengembangan Dengan Boomi (Grafik: Business Wire)
Kumpulan hospitaliti dan kecergasan dinamik yang berpangkalan di NSW menggunakan Boomi untuk menyambungkan persekitaran digital dan menetapkan asas bagi analisis perniagaan
SYDNEY, 20 Feb (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Boomi™, peneraju integrasi dan automasi pintar, pada hari ini mengumumkan bahawa perniagaan dengan untung untuk tujuan sosial Norths Collective menggunakan platform Boomi bagi memperkasa pengalaman ahli yang diperibadikan, mengukuhkan operasi harian dan mempercepat pengembangan melalui penggabungan industri.
Norths Collective ialah kolektif milik ahli yang terdiri daripada lapan tempat hospitaliti dan dua pusat kecergasan yang terletak di North Shore Sydney dan di utara New South Wales. Sebagai perniagaan dengan untung untuk tujuan sosial, keuntungan Norths Collective disalurkan kembali kepada ahli dan komuniti, didayakan oleh perkhidmatan digital. Norths Collective melaksanakan platform integrasi sebagai perkhidmatan (iPaaS) Boomi untuk membantu memacu strategi transformasi digital perniagaan dengan membenarkan platform tersebut menyambungkan sistem silo sedia ada, memusatkan data operasi dan ahli dan akhirnya menambah baik pembuatan keputusan perniagaan.
“Tahun ini akan menjadi ‘tahun mempertingkat integrasi’ untuk Norths membina amalan analisis perniagaan yang akan meningkatkan pengalaman pelanggan merentasi 61,000 pangkalan ahli kami yang kukuh. Ini akan membantu kami menambah baik cara kami mengendalikan tempat kami, memastikan keterlibatan diperibadikan mengikut keperluan ahli dan menjadikan interaksi dengan mana-mana tempat dan pusat kecergasan kami semudah yang mungkin,” kata Robert Lopez, Pengurus Besar Jenama & Inovasi Pengalaman Pelanggan di Norths Collective. “Mencapai semua permulaan ini dan berakhir dengan integrasi kami. Boomi ialah oksigen yang berjalan melalui transformasi digital kami, membolehkan kami memanfaatkan semua sumber maklumat untuk mengekalkan pandangan 360 darjah pelanggan, menjadi lebih bijak dengan data dan memacu keputusan perniagaan yang lebih baik.”
Boomi mendayakan Norths Collective untuk mengintegrasikan Salesforce dengan aplikasi yang digunakan untuk tempat dan restoran hospitaliti, pusat kecergasan, pembelian tiket dan tempahan acara, tempat jualan dan yang paling penting, program keahlian dan aplikasi mudah alih baharu. Terkini, Norths Collective mengintegrasikan Tableau sebagai sebahagian daripada strategi analisis perniagaan dan merancang untuk menggabungkan sumber manusia (HR) dan penyusunan jadual, kewangan dan perakaunan, sistem pembekal, pengurusan risiko perusahaan (ERM), operasi dan sistem telefon, serta media sosial dalam masa terdekat.
Sebelum Boomi, Norths Collective menguruskan banyak integrasi titik ke titik secara manual, walaupun sebahagian besar sistem beroperasi sepenuhnya secara bebas. Ini menyekat keupayaan syarikat untuk memahami tingkah laku ahli dan oleh yang demikian memperlahankan penyampaian perkhidmatan baharu.
Persekitaran bersambung Boomi di bawah Norths Collective telah menjana pelbagai kelebihan. Kini, setiap e-mel yang dihantar kepada ahli diperibadikan, sekali gus telah menghasilkan langkauan klik lalu sebanyak 10 peratus. Melalui kebolehlihatan ke atas data yang lengkap, Norths Collective berupaya membangunkan dan berkongsi Dasar Personalisasi Beretika bersama komuniti, memperincikan cara organisasi menggunakan data dengan beretika. Dalam rancangan masa depan, tempat Norths Collective akan dapat melihat pengurus tingkat perniagaan tersebut berupaya menggambarkan pengambilan kakitangan dengan transaksi secara langsung untuk memastikan sumber digunakan secekap yang mungkin. Boomi juga akan membantu usaha Norths Collective mengintegrasikan Apple Pay dan Google Pay untuk meningkatkan dan memperkemas pendaftaran ahli melalui pengalaman pembayaran pantas dan mudah.
Boomi juga memainkan peranan penting dalam pengembangan Norths Collective dengan mempercepat proses penyediaan kemudahan baharu berikutan aktiviti penggabungan. Dalam keadaan pada masa ini, Norths Collective telah merancang penggabungan yang selanjutnya pada tahun yang akan datang, apabila ahli baharu yang diambil alih akan dapat mengakses manfaat yang sama dengan pantas seperti dinikmati oleh mereka yang mempunyai keahlian lebih luas.
“Keupayaan kami untuk berkembang telah menjadi bertambah baik dengan ketara. Sebelum ini, untuk menyediakan tempat baharu ke dalam landskap digital kami mengambil masa 10 minggu,” kata Lopez. “Kami berjaya memendekkan tempoh penyediaan itu kepada tiga minggu – itu merupakan pengurangan sebanyak 70 peratus dalam tempoh masa ke pasaran. Boomi membenarkan sistem silo yang terdahulu berkomunikasi dengan Salesforce dalam masa nyata, oleh itu data tidak lagi berada secara berasingan dan melalui integrasi masa nyata ini, ahli baharu mempunyai akses kepada aplikasi kami hanya dalam masa satu minit selepas menyertai.”
Nathan Gower, Pengarah Australia dan New Zealand di Boomi, berkata, “Pengalaman pelanggan boleh menjayakan atau mengagalkan perniagaan. Kualiti setiap interaksi, sama ada secara peribadi, melalui aplikasi, atau dalam talian, menentukan kemungkinan pengguna datang kembali. Norths Collective menetapkan standard untuk tahap pengalaman pelanggan yang perlu dicapai. Bersama Boomi yang menyambungkan semua titik sentuh digital, kolektif tersebut sememangnya memahami perkara yang dikehendaki oleh ahli dan telah mengoptimumkan tenaga kerja organisasi untuk memastikan setiap kunjungan ahli adalah positif.”
Sumber Tambahan
- Sila dengar daripada pelanggan global kami
- Layari penyelesaian dalam Boomi Discover
- Terokai Komuniti Boomiverse
- Ikuti Boomi dalam X (Twitter), LinkedIn, Facebook dan YouTube
Maklumat Tentang Boomi
Boomi memperkasa masa depan perniagaan dengan integrasi dan automasi pintar. Sebagai peneraju kategori, syarikat perisian sebagai perkhidmatan (SaaS) global, Boomi meraikan lebih daripada 20,000 pelanggan global dan rangkaian 800 rakan niaga di seluruh dunia. Organisasi beralih kepada platform pemenang anugerah Boomi untuk menyambungkan aplikasi, proses dan individu masing-masing dengan tujuan mempercepat transformasi digital. Untuk maklumat lanjut, kunjungi boomi.com.
© 2024 Boomi, LP. Boomi, logo ‘B’ dan Boomiverse ialah tanda dagangan Boomi, LP atau anak syarikat atau syarikat gabungan masing-masing. Hak cipta terpelihara. Nama atau tanda lain mungkin merupakan tanda dagangan pemilik masing-masing.
Individu untuk Dihubungi
Media:
Jasmine Ee
Ketua Perhubungan Pempengaruh, APJ
jasmine.ee@boomi.com
Sumber: Boomi, Inc.
Boomi memperkasa masa depan perniagaan dengan integrasi dan automasi pintar. Sebagai peneraju kategori, syarikat perisian sebagai perkhidmatan (SaaS) global, Boomi meraikan lebih daripada 20,000 pelanggan global dan rangkaian 800 rakan niaga di seluruh dunia. Organisasi beralih kepada platform pemenang anugerah Boomi untuk menyambungkan aplikasi, proses dan individu masing-masing dengan tujuan mempercepat transformasi digital. Untuk maklumat lanjut, kunjungi boomi.com.
© 2024 Boomi, LP. Boomi, logo ‘B’ dan Boomiverse ialah tanda dagangan Boomi, LP atau anak syarikat atau syarikat gabungan masing-masing. Hak cipta terpelihara. Nama atau tanda lain mungkin merupakan tanda dagangan pemilik masing-masing.
Individu untuk Dihubungi
Media:
Jasmine Ee
Ketua Perhubungan Pempengaruh, APJ
jasmine.ee@boomi.com
Sumber: Boomi, Inc.
No comments:
Post a Comment