REDWOOD CITY, Calif., 19 Feb (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Celigo, peneraju dalam sektor platform penyepaduan sebagai perkhidmatan (iPaaS), hari ini telah mengumumkan kejayaan berterusan di Asia Pasifik (APAC) melalui pakatan dengan Netizen, Rakan Kongsi Platinum SAP peringkat teratas. Perkongsian berterusan itu menjanjikan peningkatan kewujudan pasaran Celigo di Thailand dan Asia Tenggara dengan menyepadukan platform termaju Celigo dalam agenda Transformasi Teknologi Perniagaan (BTX) Netizen. Perkongsian itu sudah membantu untuk memupuk keberkesanan operasi dan inovasi untuk pengguna SAP di seluruh rantau.
"Kami teruja untuk bekerjasama dengan Celigo, yang sistem penyepaduan mereka sejajar secara sempurna dengan sistem operasi SAP kami. Dengan menggabungkan sistem-sistem ini, kami boleh meningkatkan nilai dan menaja nilai perniagaan merentasi pelbagai domain tanpa had dalam ketersambungan data,” kata Seree Satukijchai, Ketua Pegawai Eksekutif di Netizen.
Perkongsian itu yang pada asalnya diumumkan pada tahun lalu, telah membantu Netizen memperkemaskan proses dalaman dan meningkatkan perkhidmatan yang disediakan kepada klien. Celigo telah memainkan peranan penting dalam membantu Netizen meluaskan bahagian pasaran mereka, menambah baik inisiatif penyelidikan dan pembangunan mereka, serta memperhalusi strategi jualan dan pemasaran mereka.
Selain itu, Netizen telah dapat mengalihkan sumber kepada aktiviti menjana pendapatan yang memacu pertumbuhan dan bukannya menumpukan pada pembangunan penyepaduan dalaman. Sebaliknya, mereka kini dengan lancar memanfaatkan keupayaan penyepaduan Celigo untuk membantu pelanggan mereka. Peralihan ini membolehkan Netizen memulakan perjalanan Transformasi Teknologi Perniagaan (BTX) yang sebenar.
"Dengan had yang berkurangan, kami boleh memanfaatkan sumber penting kami secara lebih cekap, dengan itu meningkatkan potensi pendapatan kami. Pasukan kami kini mempunyai kebebasan untuk menggunakan kepakaran mereka kepada inisiatif yang bukan sahaja meningkatkan perniagaan kami tetapi juga mengembangkan penawaran perkhidmatan kami. Perkongsian Celigo bukan sahaja telah menambah baik operasi harian kami tetapi juga telah memperkasakan kami untuk membuat skala dengan berkesan, membolehkan kami memberikan nilai yang lebih besar kepada pelanggan kami.”
Pelanggan Netizen telah menerima manfaat yang ketara daripada penggunaan Celigo melalui penyelesaian "HoneyConn” yang dibangunkan bersama. Penyepaduan Celigo ke dalam operasi mereka telah mengurangkan masa yang diperlukan untuk tugasan, mengurangkan bilangan kakitangan yang diperlukan, meningkatkan kecekapan kerja, mengurangkan ralat dalam penyepaduan data dan menambah nilai pada kerja mereka.
Salah satu pelanggan tersebut ialah Do Day Dream PLC., pengeluar dan pengedar besar produk kesihatan dan kecantikan. Netizen telah berjaya melaksanakan HoneyConn untuk menyambungkan sistem rakaman data POS mereka dengan SAP, memastikan kemas kini masa nyata untuk transaksi mereka. Ketua Pengedaran Fizikal dan MIS & IT di Do Day Dream mengulas bahawa "HoneyConn (Celigo) ialah alat yang memudahkan tugasan yang sukar."
Pada tahun yang akan datang, Netizen dan Celigo merancang untuk mengembangkan inisiatif HoneyConn melalui Penyelesaian Luar Kotak HoneyConn, yang akan melibatkan penyepaduan HoneyConn dengan pelbagai sistem e-dagang. Penyelesaian ini akan terpakai kepada pelanggan di seluruh Asia, termasuk platform seperti TikTok, Shopee dan Lazada, untuk menyokong trend jualan produk dalam talian yang semakin meningkat.
"Melalui perkongsian dan kerjasama kami, kami telah memperkemaskan penyepaduan data untuk pelanggan SAP, membolehkan mereka menghubungkan SAP dengan mudah dengan pelbagai operasi sistem," kata George Polyzos, Naib Presiden APAC di Celigo. "Kami berbangga dengan hasil yang telah kami capai dengan Netizen setakat ini dan berharap untuk membawa lebih banyak inovasi bagi meningkatkan automasi perniagaan ke pasaran APAC."
Memandang ke hadapan, Netizen mempunyai rancangan jangka panjang yang bercita-cita tinggi untuk automasi, termasuk mengajar Celigo kepada pelajar universiti tahun akhir, menubuhkan Pusat Kecemerlangan (COE) untuk teknologi automasi, dan mengembangkan inisiatif automasinya ke negara jiran seperti Myanmar, Vietnam, Indonesia dan Jepun.
Netizen terus berinovasi dan membangunkan penyelesaian yang menyepadukan sistem SAP dengan pelbagai sistem operasi, menyokong pengembangan dan pertumbuhan perniagaan. Perkongsian dengan Celigo adalah sebahagian daripada transformasi teknologi berterusan ini.
"Sepanjang perkongsian kami, sokongan Celigo tetap luar biasa," komen Seree Satukijchai. "Mereka secara konsisten menyampaikan resolusi segera dan memberikan bantuan proaktif, sekali gus mengukuhkan daya tahan operasi kami dan memastikan kesinambungan proses perniagaan kami yang lancar. Sokongan mereka telah muncul sebagai tonggak yang sangat diperlukan untuk kejayaan menyeluruh kami."
Perihal Celigo
Celigo ialah platform penyepaduan dipacu AI sebagai perkhidmatan (iPaaS). Di Celigo, kami memahami pasaran yang berkembang dan percaya penyepaduan harus boleh diakses oleh semua orang dalam organisasi anda. Platform kami dibina untuk kedua-dua pengguna baris perniagaan dan pasukan teknikal, mempromosikan automasi pada setiap tahap perniagaan dan mendayakan pertumbuhan serta inovasi berskala. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, layari www.celigo.com. Ikut kami di LinkedIn, X, Facebook, dan Instagram.
Perihal Netizen
Netizen ialah Rakan Kongsi Platinum SAP terkemuka yang menyediakan perundingan dan melaksanakan sistem SAP selama lebih 20 tahun. Syarikat itu memfokuskan pada Transformasi Teknologi Perniagaan (BTX), menyepadukan teknologi untuk menyokong operasi pelanggan di Thailand dan Asia Tenggara. Untuk mendapatkan maklumat lanjut, layari www.netizen.co.th.
Teks bahasa sumber asal pengumuman ini adalah versi rasmi yang sahih. Terjemahan yang disediakan hanya sebagai penyesuaian sahaja, dan hendaklah di silang-rujuk dengan teks bahasa sumber, yang satu-satunya versi teks dengan kesan undang-undang.
Maklumat hubungan
Media
Alex Miller
fama PR untuk Celigo
Celigo@famapr.com
Sumber: Celigo
No comments:
Post a Comment