Thursday, August 22, 2024

BOOMI MENGESAHKAN KOMITMEN TERHADAP KESELAMATAN DENGAN KEJAYAAN PENILAIAN SEMULA IRAP UNTUK SELURUH PLATFORM PERUSAHAAN

 

Boomi Mengesahkan Komitmen terhadap Keselamatan dengan Kejayaan Penilaian Semula IRAP untuk Seluruh Platform Perusahaan (Grafik: Business Wire)

Boomi menyempurnakan penilaian semula secara bebas untuk kawalan keselamatan awan di bawah rangka kerja IRAP Kerajaan Australia

SYDNEY, 21 Ogos (Bernama-BUSINESS WIRE) -- Boomi™, peneraju integrasi dan automasi pintar, pada hari ini mengumumkan kejayaan penilaian semula Platform Perusahaan Boomi di bawah rangka kerja IRAP Kerajaan Australia. Penilaian ini mengesahkan bahawa keseluruhan platform memenuhi kawalan tahap klasifikasi yang DILINDUNGI.

Penilaian dikendalikan dalam Program Penilai Berdaftar Keselamatan Maklumat (IRAP) Direktorat Isyarat Australia (ASD), rangka kerja bersama yang diiktiraf oleh agensi Kerajaan Australia untuk menilai postur keselamatan vendor.

“Dengan suhu persekitaran keselamatan Australia yang semakin meningkat, mengekalkan standard yang ketat untuk perlindungan data dan keselamatan siber yang ditetapkan di bawah rangka kerja IRAP adalah lebih kritikal berbanding sebelum ini, terutamanya apabila kerjasama silang agensi dan global menjadi lebih diperlukan bagi mengurangkan risiko,” kata David Irecki, Ketua Pegawai Teknologi (CTO) untuk Asia-Pasifik dan Jepun di Boomi.

No comments:

Post a Comment

MIDOCEAN ENERGY EIG AKAN MENGAMBIL ALIH KEPENTINGAN TAMBAHAN SEBANYAK 15% DALAM PERU LNG DARIPADA HUNT OIL COMPANY

Pelabur Strategik MidOcean, Aramco, akan Menyediakan Pembiayaan untuk Pelaburan WASHINGTON, 17 Sept (Bernama- BUSINESS WIRE ) --  MidOcean E...